88 بلاگ 88 بلاگ .

88 بلاگ

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

در طراحي وبسايت و ساخت سايت يك وبسايت تشكيل شده است فايلها و تصاوير مختلف كه توسط طراح سايت ايجاد و بارگذاري ميگردد ،كه در تعداد مشخصي از فايلها در هر دسته ايجاد ميگردد و براي طراحي سايت صفحه اي خاص مرتب شده اند،مانند چيدن و منظم كردن فايلها و عكسها در كامپيوتر خودمان. صفحه اصلي يا Homa Page يك سايت معمولا" default.htmlيا index.html يا index.htm ناميده ميشود ولي با اسمي مختلف نيز مي توان آنها را صدا يا بارگذاري كرد و اين مهم صرفأ بسته به سليقه طراح سايت ما دارد. در طراحي وبسايت و ساخت سايت وقتي يك سايت اينترنتي را تايپ ميكنيم (مثلا" www.npco.net)، مرور گر كامپيوتر ما از طريق Domain ما ما به سراغ Hosting سايت ما ميرود كه اين آدرس آمده است، و براي سافتم آدرسي كه ما از طريق Domain داده ايم را جستجو ميكند اگر فايل يا صفحه ي مورد نظر را در آن وبسايت پيدا كند، اين فايل( يا صفحه) را صدا ميكند و محتويات آنرا نمايش ميدهد . فايل index.html تركيبي مي باشد و متون و تصاوير و عكسها و جداولي كه ما بارگذاري كرده ايم استفاده ميكند .متن مورد نظر در خود سايت موجود مي باشد اين مهم در حالي است كه طراح سايت ما ممكن است مطالب و عكسهاي آن صفحه خاص را در پوشه هاي مختلفي بارگذاري كرده باشد و ممكن است بعضي از نوشته ها وتصاوير يك صفحه به يك پوشه يا صفحه اي ديگر لينك داده شده باشد .(يعني مي توان با كليك روي آن صفحه به آدرس يك صفحه طراحي شده ديگر هدايت شد) اين اطلاعات در يك فضاي ميزباني به نام Hosting وجود دارد كه مجموعأ يك وبسايت را مي سازند.

در ادامه به طور مختصر توضيحاتي در مورد مسائل مربوط به چگونگي طراحي سايت اينترنتي چيست در مدلهاي مختلف اشاره ميكنيم:

 

1. انتخاب يك نام مناسب براي سايت مورد نظر ما

 

2. ثبت Domain name (نام سايت دلخواه) در اينترنت داخلي و خارجي

 

3. طراحي نرم افزار و پنل مديريت محتوا و طراحي گرافيك اختصاصي براي سايت

 

4. خريد هاست و يا سروي هاي ميزباني ويندوز و يا لينوكس بسته به طراحي سايت انجام شده

 

5.بارگذاري سايت طراحي شده بر روي فضاي ميزبانيلينوكس يا ويندوز تهيه شده و افتتاح اوليه سايت

در طراحي سايت به كاربرانتان احترام بگذاريد تا مشتريان بيشتري جذب كنيد!

نرم افزارها و يا در اصطلاح CMS هاي مورد نياز در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com

شالوده اصلي طراحي سايت و طراحي وبسايت بر اساس Microsoft .NET Framework مي باشد. استفاده از فناوري .NET و يا PHP با انعطاف پذيري، قابليت اطمينان بالا، نوآوري و امنيت مثال زدني خود قابليت هاي بسياري را براي وب مستران وطراحان سايت به وجود مي آورد ، كه از جمله ي آن قابليت مديريت سورس ها، پشتيباني از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با روش انتخابي پروژه و وابسته نبودن به يك زبان برنامه نويسي و برنامه نويس خاص است.ضمن آنكه شالوده و زيرساختهاي نرم افزار .NET و يا PHP به عنوان پايلوت اصلي اجراي يك پروژه طراحي سايت خواهد بود ، امكان استفاده از ابزارهاي كاربردي جانبي ديگري كه سازگار با ويندوز و يا لينوكس هستند را براي مدير سايت بوجود مي آورد استفاده از طراحي سايت هاي ماژولار براي توسعه هاي بعدي خيلي به وب مستران كمك مينمايد .ضمن آنكه هزينه هاي دوباره كاري (reworking) را در زمان بروزرساني هاي و يا توسعه هاي آتي مي كاهد بانك اطلاعاتي MS SQL SERVERو SQL Server دو بانك اطلاعات رايج براي توليد بانكهاي اطلاعاتي هستند

_چرا بايد بررسيهاي و سخت گيريهاي امنيتي براي سايت در نظر گرفت؟

 

مخاطبين اينترنت به هنگام ورود به سايت توسط نرم افزارهاي امنيتي بررسي مي شوند،سپس در صورت تأييد نر م افزار امنيتي سايت به ايشان اجازه داده مي شود تا از امكانات و برنامه هاي سايت استفاده نمايد و در صفحات مختلف سايت طراحي شده برگردد

مدهاي مختلف وبسايت در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

سايت ها ي اينترنتي بر اساس كاربرد و زبان برنامه نويسي به چند دسته مختلف تقسيم مي شوند كه عبارت است از:

 

طراحي سايت در كرج (ليست قيمت+مشاوره رايگان) - تابستان 1402

اپليكيشن يا موتور پول سازي ؟ - تيم راهكارهاي وب

تيم راهكارهاي وب - تيم بزرگ ديجيتال ماركتينگ در ايران ?

خدمات سئو SEO به صورت حرفه اي + مشاوره (2023) - راهكارهاي وب

خدمات طراحي سايت | ? طراحي سايت جذاب ، حرفه اي در سال 2023

ده سوالي كه قبل از سفارش سايت بايد از طراح خود بپرسيد - تيم راهكارهاي وب

سئو در اصفهان + (?خدمات سئو و مشاوره حرفه اي سئو) 1402

سايت استاتيك يا ثابت در اصل براي توسعه هاي آتي كاملأ به به طراحي حرفه اي يا نيمه حرفه اي سايت نياز دارند و اصلأ مالكين و مديران آن سايتها نمي توانند مطالب و محتواي آنها را بروز نمايند. زبان برنامه نويسي اينگونه از سايت ها در بيشتر موارد HTML و Java Script ميباشد كه براي همه طراحان سايت بعنوان پيش فرض انتخاب مي شود كه اگر طزاح سايت ما تخصصي تر باشد و يا با يك طراح سايت حرفه اي طرف باشيم معمولأ از CSS نيز استفاده ميكنند از آنجا كه از حجم كمتري از برنامه نويسي دستي و كدهاي اپراتوري در طراحي وبسايت هاي استاتيك استفاده ميگردد، سرعت نمايش در مرورگرها (Loading) بالايي دارا مي باشند. علاوه براين كاهش حجم كدها خوانايي بيشتر سايت توسط موتور هاي جستجوگر را به دنبال دارد.اين موارد سبب بهتر شدن وضعيت آنها با توجه به حجم اينگونه ستينها در موتورهاي جستجوگر از جمله Google عملكرد بهتري از خودشان نشان ميدهد و اين مهم سئو سايت بسيار حائظ اهميت است در ضمن اين گونه سايتها قيمت پايين تري را نسبت به ساير سايت ها كه بهصورت دايناميك و يا با ابزارهاي ديگر توليد مي شند را دارا هستند . بكار گيري طراحان سايت حرفه اي و شركتهاي كهنه كار در اين صنف همانند شركت نونگار پردازش و امثالهم با توجه به آشنائي كامل به اين مهم و اجراي پروژه هاي متشابه زياد در اين حوزه مي تواند ما را به هدفمان از طراحي سايت نزديكتر نمايد و با استفاده از تكنيكهاي روز سئو مي توان اين مهم را بيش از پيش تقويت نيز نمود .

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۱:۱۴ توسط:sam موضوع:

آزمون هوش آندره- ري

آزمون هوش آندره ري داراي 24 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

آزمون هوش آندره- ري


برچسب: آزمون,هوش,آندره-,ري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۸:۲۶ توسط:sam موضوع:

بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

چاپ و بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

z1_f22g.jpg

 

صنعت چاپ و بسته بندي يكي از صنايع زيربنايي در كشورهاي در حال توسعه است. نقش مهمي در توسعه صادرات، تجارت و روابط اقتصادي بين كشورها دارد.

براي نشان دادن وضعيت اين صنعت، در حال حاضر كشورهايي در جهان هستند كه با تقويت صنعت چاپ و بسته بندي تبليغاتي مي توانند درآمد زيادي از تجارت جهاني كسب كنند.

اما در مقابل اين دسته از كشورها، كشورهاي ديگري در جهان وجود دارند كه عليرغم مزيت هاي اقتصادي در توليد بسياري از محصولات، صرفاً به دليل عدم وجود يك محصول قوي از بخش بزرگي از بازار مصرف جهاني كنار گذاشته شده اند. ايران بدون هيچ تعارفي در رتبه اول اين كشورها قرار دارد. شواهد موجود نشان مي دهد كه در حال حاضر برخي از صادركنندگان ايراني محصولات خود را با كمترين قيمت جهاني به كشورهاي شناخته شده صنعت بسته بندي مي فروشند و اين محصولات را با چند برابر قيمت خرده فروشي مجددا بسته بندي مي كنند.

 

نقش چاپ و بسته بندي در روي فروش محصولات

تبليغات تاثير زيادي بر فروش محصول دارد. امروزه بسته بندي آنها يكي از راه هاي تبليغ و بازاريابي محصولات مي باشد. تبليغات رايگان و خلاقانه را مي توان روي كاغذ كادو انجام داد. شما مي توانيد محصولات و خدمات خود را از طريق تبليغات به مشتريان معرفي كنيد. امروزه چاپ اطلاعات بسته بندي محصولات يكي از مهمترين ابزارهاست. اما بايد در اين كار تخصص لازم را داشته باشيد و روش درست و مناسب را انتخاب كنيد.

زماني كه نام محصول، تركيبات و اجزاي آن، تاريخ مصرف، تاريخ ساخت و انقضاي محصول، شرايط نگهداري آن و موارد مفيدي از اين دست بر روي بسته بندي درج شود، اعتماد مشتري را جلب مي كند. در عين حال نوع چاپ و بسته بندي نيز در اين زمينه نقش بسزايي دارد. هرچه طراحي نوآورانه و خلاقانه تر باشد، توجه بيشتري را به خود جلب مي كند. پس فقط محصولات خود را بسته بندي نكنيد. سعي كنيد تكنيك هاي جديد و مدرن، طراحي به روز و غيره را در بسته بندي قرار دهيد تا توجه مشتري را به خود جلب كنيد. كيفيت محصول نيز در جلب اعتماد مشتري نقش دارد.

 

نقش بسته بندي در صادرات

با رقابت شديد در بازار بين المللي، بسته بندي محصولات بسيار مهمتر از قبل شده است. در اين بازارها، توليدكنندگان و صادركنندگان به انواع بسته بندي، طرح ها، چاپ و ... توجه زيادي دارند و آنها را يكي از ابزارهاي بازاريابي خود مي دانند. طراحي بسته بندي نقش مهمي در اين امر ايفا مي كند. طراحي خلاقانه به ما امكان مي دهد نظرات مشتريان بيشتري را جلب كرده و محصولات خود را رقابتي تر كنيم. نكته ديگري كه در زمينه صادرات و نقش بسته بندي مي توان به آن اشاره كرد، اهميت بازيابي و استفاده مجدد از بسته بندي محصولات به ويژه بسته بندي مواد غذايي است.

امروزه موضوع محيط زيست و حداقل آسيب هاي وارده بسيار مورد بحث قرار گرفته است تا بتوان بسته بندي را بازيافت كرد و بيش از پيش به چرخه طبيعي بازگرداند.

 

سخن آخر

بسته بندي بخشي از فروش است و تا حدودي مي توان آن را جزء مهمي از آن دانست. اهميت بسته بندي و استفاده از سلفون opp در اين است كه با انجام صحيح آن مي توانيد موفق تر از رقباي خود در بازار باشيد. بسته بندي عالي با طراحي منحصر به فرد، چاپ و نوع كاغذي كه در توليد آن به كار مي رود، نقش مهمي در جلب اعتماد و توجه مصرف كنندگان دارد. بسته بندي بايد به گونه اي باشد كه بتواند به عنوان يك ابزار تبليغاتي رايگان و كاربردي با محافظت و جلوگيري از آسيب به محصول به ويژه محصولات غذايي و دارويي، فروش را افزايش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۵:۰۹ توسط:sam موضوع:

نحوه دي اكتيو كردن اينستاگرام چگونه است

اين ويژگي علاوه بر اينكه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد و پست مورد علاقه خود را از طريق اپليكيشن اينستاگرام روي تلفن همراه خود به اشتراك بگذاريد، از طريق نسخه تحت وب آن در رايانه شما نيز در دسترس است.

 

در مقاله زير به نحوه اشتراك گذاري پست در اينستاگرام پرداخته ايم.

 

قبل از شروع، بايد بدانيد كه مهم نيست از چه مرورگر يا سيستم عامل دسكتاپ استفاده مي كنيد.

 

نحوه اشتراك گذاري عكس ها در اينستاگرام با استفاده از كامپيوتر

ابتدا مرورگر مورد نظر خود را باز كنيد و وارد شبكه اجتماعي مورد نظر خود شويد.

سپس آدرس جستجوي Instagram.com را وارد كرده و اينتر را بزنيد.

 

در اين مرحله بايد با وارد كردن نام كاربري، شماره يا آدرس ايميل خود به همراه رمز عبور وارد حساب اينستاگرام خود شويد.

براي به اشتراك گذاري يك عكس از طريق رايانه خود، فقط روي علامت '+' كليك كنيد.

 

سپس در قسمت Create a new post بر روي گزينه آبي رنگ Choose from computer كليك كنيد تا بتوانيد ويديوي مورد نظر را انتخاب كنيد.

 

سپس تصوير مورد نظر را انتخاب كنيد.

Next را كليك كنيد و وارد صفحه ويرايش تصوير شويد، اگر تصوير شما نياز به ويرايش دارد، اين كار را انجام دهيد، اگر نه، از ويرايش صرفنظر كنيد.

سپس در صفحه بعد مي توانيد متن، موقعيت مكاني و هشتگ هاي مرتبط را به عكس خود اضافه كنيد.

در اين مرحله بر روي گزينه اشتراك گذاري و سپس بر روي گزينه ايجاد پست جديد كليك كنيد تا عكس خود را به اشتراك بگذاريد.

 

 

نحوه اشتراك گذاري ويديو در اينستاگرام با استفاده از كامپيوتر

 

ابتدا مرورگر مورد نظر خود را باز كنيد.

سپس آدرس جستجوي Instagram.com را وارد كرده و اينتر را بزنيد.

در اين مرحله بايد با وارد كردن نام كاربري، شماره يا آدرس ايميل خود به همراه رمز عبور وارد حساب اينستاگرام خود شويد.

براي به اشتراك گذاشتن يك ويديو در رايانه خود، فقط روي علامت '+' كليك كنيد.

سپس در قسمت Create New Post روي گزينه آبي رنگ Choose from Computer كليك كنيد تا بتوانيد ويديوي مورد نظر را انتخاب كنيد.

 

روي گزينه بعدي كليك كنيد و در صورت تمايل مي توانيد از تصوير به عنوان كاور ويديوي خود استفاده كنيد.

 

سپس در صفحه بعدي مي‌توانيد متن، موقعيت مكاني و هشتگ‌هاي مرتبط را در صورت تمايل به ويديوي خود اضافه كنيد.

در اين مرحله بر روي گزينه اشتراك گذاري كليك كنيد و سپس بر روي گزينه ايجاد پست جديد كليك كنيد تا ويديو خود را به اشتراك بگذاريد.

 

 

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2023/01/blog-post_26.html

https://sites.google.com/view/sjfshdu-ff-fisfisd-hfuisd-fsg/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/9375046

https://medium.com/@beyad59951/%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B6%D8%B1%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF-8b0e0f8a7861

https://seo0227.wordpress.com/2023/01/26/%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b6%d8%b1%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%da%86%d9%87-%d9%85/

 

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://mavarayesalamat.ir/

 

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/WesleyCruz1

 

https://www.ottawaks.gov/profile/wesleycruz1/profile

 

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:wesleycruz1/about

 

 

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۲۷ توسط:sam موضوع:

علت خارش پا چيست و چگونه درمان مي شود

علاوه بر اينكه خارش پا مي تواند يك مشكل آزاردهنده باشد، ممكن است به عنوان نشانه اي از يك مشكل سلامتي جدي نمودار شود.

 

چه چيزي موجب خارش پاها مي شود؟

شما در رختخواب و در حال تلاش براي خوابيدن هستيد، اما خارش پاهايتان متوقف نمي شود و رفتن به خوابي شيرين را از شما سلب مي كند. اين بدترين چيزي است كه ممكن است اتفاق بيفتد. در اين هنگام كه به دليل اين خارش آزاردهنده فكر مي كنيد، به شدت به يك درمان معجزه آسا براي تسكين اين خارش نيازمند هستيد.

درست است كه معضل خارش پاها بسيار آزاردهنده است اما خيلي هم موضوع نگران كننده اي نيست، البته در مواردي ممكن است اين خارش ها به مشكلات سلامت جدي مرتبط باشد. در كنار اين خارش ها ممكن است مواردي ديگر همچون قرمزي پوست، تاول، خشك شدن و پوسته پوسته شدن پوست، دانه ها خارش دار و يا حتي متورم شدن پاها را مشاهده كنيد.

 

ما در اين مطلب به بررسي ? دليل خارش پا و چگونگي التيام و توقف آن مي پردازيم. كه البته در مجله سلامتي و تندرستي ماوراي سلامت آن را به تفيل شرح داده اند.

 

 

پاي ورزشكار:

پاي ورزشكار بيماري اي است كه به عنوان يك عفونت قارچي و دليل اصلي خارش پاها از آن ياد مي شود.

يولندا رگلاند، پزشك بنيانگذار درمان بيماري هاي پا مي گويد: “مكان هاي تاريك و مرطوب محل رشد قارچ هاست، به همين دليل است كه قارچ ها در پاي انسان به راحتي و سرعت بيشتر رشد مي كنند.”

Adrian Cotton رئيس عمليات پزشكي در دانشگاه لوما ليندا مي گويد: “اين موضوع شايعي است كه اين قارچ ها با راه رفتن پابرهنه در محيط هايي مانند رختنكن هاي سالن هاي ورزشي شدت مي گيرند. اين قارچ ها اغلب خود را به صورت راش قرمز نمايان شده و معمولا از بين انگشتان پا آغاز شده و باعث خارش ميشوند، خارشي كه هنگام درآوردن جوراب ها بسيار تشديد مي شود.”

دكتر رگلاند مي‌ گويد كه پاي ورزشكار مي ‌تواند به تاول هاي خارش دار روي پا و پوست ترك خورده و لايه لايه منجر شود.

به واسطه خاراندن و ايجاد خراش عفونت هاي باكتريايي ثانويه نيز مي توانند در آن منطقه شكل بگيرند. اگر به طور ويژه مستعد ابتلا به بيماري پاي ورزشكار هستيد، كرم ها و اسپري هاي ضد قارچ اغلب مي توانند شرايط را بهبود بخشيده و عفونت را در حالت خفيف نگه دارند. اگر درمان موضعي به بهبود شما كمك نكرد، به متخصص پوست مراجعه كنيد.

اگزما:

اگزما يك اصطلاح كليدي براي گروهي از شرايط پزشكي است كه مي تواند منجر به خارش و التهاب پوست شود، اين بيماري اغلب در سال هاي اوليه زندگي فرد اتفاق مي افتد. درماتيت آتوپيك، شايع ترين نوع اگزما است كه معمولا به صورت يك راش قرمز و خارش دار روي گونه ها، دست ها و پاهاي شما خودش را نشان مي دهد.

دانا كانوزو، معتقد است: “خاراندن محل زخم اگزما باعث مي شود كه اين ناحيه حساس تر شده و مولكول هاي التهابي كه منجر به پيشرفت اگزما و خشكي پوست مي شوند را منتشر مي كند.” او اضافه مي كند: ” بهترين راه براي درمان خارش اگزما، جلوگيري از مرطوب شدن و يا عرق كردن آن ناحيه و استفاده از كرم ها و لوسيون هاي مرطوب كننده است.”

همچنين ممكن است پزشك شما به منظور تسكين اين خارش، داروهاي استروئيدي موضعي يا خوراكي را برايتان تجويز كند.

 

پسوريازيس

اين بيماري خود ايمني باعث مي‌شود كه سلول‌هاي پوست فوق‌العاده سريع رشد كنند و روي پوست جمع شوند. دكتر راگلند مي گويد:”آن ها همانند سلولهاي پوست معمولي روي پوست جمع نمي شوند و جمع شدن سلول ها روي پوست معمولا به شكل پوسته پوسته هاي سفيد و يا نقره اي خودش را نشان مي دهد

اين نواحي خشك و فلس دار مي ‌توانند خارش پوست را در مناطقي از جمله پاها ايجاد كنند. او مي گويد: “اين تجمع پوست فلس مانند اغلب روي مفاصل انگشتان پا ظاهر شده و ممكن است با تورم و درد اين مفاصل همراه شود

كرم ها و پماد موضعي و نور درماني اغلب مي توانند به كاهش علائم پسوريازيس كمك كنند. راگلند مي‌گويد برخي افراد مبتلا به پسوريازيس نياز به داروهاي خوراكي يا نوع جديدتري از درمان‌ هاي تزريقي به نام biologics دارند.

نيش حشرات

بسته به فصل، ممكن است خارش پا ناشي از پشه هاي مزاحم و يا حشرات ديگر باشد. دكتر راگلند مي گويد: “نيش حشرات باعث ايجاد واكنش التهابي از جمله انتشار هيستامين شيميايي در بدن مي شود، بنابراين منطقه نيش دچار خارش مي شود.”

همچنين نيش حشرات مي تواند به تورم، قرمزي و تحريك پوست منجر شود. چند داروي خانگي براي خارش پاهاي ناشي از نيش حشرات نيز وجود دارد.

دكتر راگلند مي گويد: “آنتي هيستامين موضعي مانند بنادريل مي تواند به بهترين نحو به از بين بردن خارش ناشي از نيش حشرات كمك كند، زيرا هيستامين خود عامل ايجاد اين مشكل است.” هم چنين مي‌ توانيد از يخ يا كمپرس سرد براي كمك به تسكين برخي از آن التهاب ها استفاده كنيد.

 

پوست خشك

دكتر راگلند معتقد است: “در جامعه ما، افراد بيش از حد و به مدت طولاني با آب داغ حمام مي كنند و پس از آن از مرطوب كننده پوست استفاده نمي كنند و همين دليلي بر خشكي پوست آن ها مي شود.” پوست خشك پاهاي شما نيز مي‌تواند چيزي باشد كه شما از پدر و مادر خود به ارث برده ايد و يا مي ‌تواند ناشي از شرايط پزشكي و داروهاي خاص نيز باشد.

علاوه بر اين موارد، دكتر Cotton مي افزايد: “عواملي نظير مصرف آب به مقدار كم، مصرف ادرارآورها، و يا قرار گرفتن در معرض گرما و يا نور در صورتي كه شدت آن زياد بوده و شما پوستي حساس داشته باشيد مي توانند خشكي پوست را به دنبال داشته باشند.”

دكتر راگلند معتقد است: “اگر خشكي پوست خارش پاها را به دنبال داشته باشد، قسمت هايي پوسته پوسته و فلس مانند و يا ترك خورده را خواهيد ديد.” براي افرادي با پوست تيره، معمولا پوست خشك مي تواند سفيد و يا خاكستري باشد.

آيا اقدامات پيشگيرانه اي براي درمان پاهاي خشك و خارش دار وجود دارد؟ بله ، مي توان براي اين منظور از مرطوب كننده هاي مناسب به طور روزانه استفاده كرد. اگر پوستي بسيار خشك داريد، در شرايطي از مرطوب كننده استفاده كنيد كه پوست هنوز مرطوب است، را كه با اين كار رطوبت بيشتري حفظ مي شود.

گال

اين بيماري پوستي ناشي از انگل ريزي است كه در لايه بالاي پوست قرار دارند. طبق نظر آكادمي پوست و زيبايي آمريكا، به طور معمول گال ها باعث خارش روي دست ها و همچنين پوستي كه معمولا با طلا و جواهر در تماسند، مي شود. اما در كودكان، گال مي تواند گسترده تر باشد و كف دست و پا را تحت تاثير قرار مي دهد.

برخي از افرادي كه به بيماري پوستي گال مبتلا هستند، با راش، زخم و يا ضخيم تر شدن پوست روبرو هستند. خارش پاي ناشي از اين بيماري معمولا بسيار شديد بوده و اغلب در شب هنگام تشديد مي شود.

دكتر راگلند مي ‌گويد : “از آنجايي كه گال از طريق تماس پوست به پوست منتقل مي‌ شود، اين بيماري بدون توجه به سن، وضعيت اقتصادي و نژاد مي ‌تواند توسط هر كسي منتقل شود.” او معتقد است كه اغلب افراد مبتلا به گال را مي توان با كرم‌ ها و لوسيون هاي تجويزي درمان كرد؛ البته ممكن است برخي افراد به داروي خوراكي نيز نياز داشته باشند. علاوه بر اين موارد، آنتي هيستامين ها و كرم هاي استروئيدي نيز مي‌ توانند به تسكين خارش و التهاب ناشي از خارش آن كمك كنند.

دكتر كاتن مي گويد: “اگر شما به گال مبتلا هستيد، بايد هميشه بدنتان را تميز نگه داريد چرا كه اين بيماري مسري بوده و به راحتي منتقل مي شود. تا زماني كه به طور كامل از اين بيماري خلاص شويد هرروز لباس ها، ملافه و روبالشتي هايتان را بشوييد.”

 

 

درماتيت تماسي آلرژيك

راش خارش دار روي پاي شما ممكن است ناشي از درماتيت تماسي آلرژيك باشد. درماتيت تماسي آلرژيك واكنش آلرژيك به چيزي است كه پاي شما با آن در تماس بوده است. دكتر Canuso مي گويد: “قرار گرفتن در معرض مواد حساس و تحريك كننده مانند مواد شيميايي و يا حتي آلرژن ها در صابون، لوازم آرايشي و گياهان مي تواند باعث درماتيت تماسي آلرژيك شود.” او معتقد است رنگي كه در جوراب هاي تيره وجود دارد يكي از عواملي است كه معمولا روي پاها تاثير مي گذارد. درماتيت تماسي ناشي از رنگ جوراب هاي تيره، مي تواند در هر جايي كه جوراب با پاها در تماس بوده، خارش پاها را به دنبال داشته باشد. براي رهايي از اين شرايط مي توانيد اين جوراب ها را كنار گذاشته و از كرم هاي ضد خارش بدون نسخه استفاده كنيد.

 

بيماري كليوي يا كبدي

بعضي از شرايط پزشكي مانند بيماري كبد يا كليه مي توانند موجب خارش دست ها و پاها شود. دكتر Canuso توضيح مي‌دهد: ” هنگامي كه كليه ‌ها نمي ‌تواند به درستي عمل كند، مايع و مواد زائد كليه‌ ها در خون ما باقي مي مانند، كه اين امر مي‌ تواند موجب خارش شديد در همه اندام ها شود، كه معمولا ابتدا در پاها ظاهر مي‌ شود.”

درمان بيماري‌ زمينه اي و عوارض آن – چه با داروهاي تجويزي يا دياليز – اغلب مي‌ تواند به تسكين اين خارش كمك كند.

 

 

https://farazsallo90.blogspot.com/2022/11/6.html

https://sites.google.com/view/wreterghjuykii/home

https://press-info1.siterubix.com/15%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

http://googlemap.unblog.fr/2022/11/17/15%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

https://articleblog100.wordpress.com/2022/11/17/15%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

https://www.dailystrength.org/journals/ay-bh-dnbl-bhtryn-brnmh-rjym-gdhyybry-khhsh-wzn-hstyd-qwnyn-sdh-

https://www.evernote.com/shard/s492/sh/1b5035c0-6c1c-a020-c148-01bf2f8a651b/940f2b3b53b7d2b27081e492321727b1

https://app.box.com/s/ey5sc540bsdxsmgi28oh0yesygx39ii7

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۱:۲۴ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۴:۳۵ توسط:sam موضوع:

The tailless squirrel Story

The tailless squirrel Story

 

 

There was a funny squirrel who hadn’t a tail!
He always jumped on the branches and fell!

One day he decided to find himself a proper tail
A tail which is cozy with a right scale!

He went up from the chestnut tree.
he found a a leaf and knotted it to his knee!

He didn’t reach the next branch yet,
when the tail detached, He fell down and got upset!

Squirrel got up and walked among the bushy trees,
He searched every corner, even the holes were full of bees!

He couldn’t believe his eyes when he found:
A really strange plant near the lucid pond!

It had a very narrow stem
And bushy head, just like a squirrel tail!

Squirrel smiled and took some of those leaves!
He attached them to himself and jumped on the trees!

Little bunny and her friends were so close!
They saw the squirrel and started to giggle and make jokes!

squirrel got upset and wanted to ran away;
But his fake tail detached and he fell off again!

Squirrel started to cry at last!
rabbits were embarrassed, so they got around him very fast!

When he stopped crying, bunnies started to talk:
These plants are useless; not only for jumping, but also for a walk!

You should visit a proper doctor to fix your tail!
You won’t be able to walk if you fall down like this again!

Squirrel asked: Does such a doctor even exists?
bunny said: Yes! But it’s really far and the way is full of risks!

You must go to the dark forest and stay there at night,
cause the doctor is an owl, and he visits his patients when there is no light!

Squirrel scared at first and trembled;
But… It was impossible to live without a tail!

So he gathered his courage and started the trip.
He walked all day and night in the forest which it was very deep!

He was hungry and tired when he arrived at owl’s nest.
Everywhere was dark and there was no place to rest!

The owl asked: What are you doing here?
I don’t know you! You are not from anywhere near!

I don’t have a choice! You are my last chance!
Please give me a proper tail! I heard you are very advanced!

Owl said: Well OK! But we have some problems!
unfortunately, I don’t have any squirrel tails!

I just have a fox tail in my office right now!
I will attach it to your body if you allow!

Squirrel said: Well! fox tail is alright!
At least is better than leaves! Am I right?

Owl answered: Of course it’s better little one!
So, go and get ready! Before sunrise my job will be done!

The next morning, The squirrel jumped out from owl’s nest,
With a really nice look and a tail which was the best!

 

So:

The tailless squirrel , moonzia

 

https://www.video-global.biites.com/north-sails-go-beyond-plastic

https://tore-dahl.23video.com/cfhansen-apse-copenhagen-cathedral-1

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=226#comment-165161

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

http://www.yatesgear.com/index.php?route=journal3%2Fblog%2Fpost&journal_blog_post_id=1

https://www.pantown.com/board.php?id=20354&area=3&name=board6&topic=101&action=view

https://indtale.com/polls/novella-2018-4-finalists?page=44#comment-43107

https://16qsm4.videomarketingplatform.co/communication-gaps-22

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/898856

https://cedarrapidscstreet.extremebodyshaping.com/blog/2016/07/18/farrells-has-helped-me-to-realize-being-fit-is-not-about-the-number-on-the-scale

https://handycross.thelittlegym.co.uk/blog/2019/10/09/exclusive-family-membership-benefits

https://assobiotec.federchimica.it/home-page/europabio.org


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۰۱ توسط:sam موضوع:

ليست قطعات اصلي وان جكوزي

ليست قطعات اصلي وان جكوزي

  1. پمپ: پمپ در وان جكوزي براي جابجايي آب در سيستم استفاده مي‌شود. اين قطعه به طور مستقيم مسئول جريان آب در وان جكوزي است و بدون آن، آب در داخل وان جكوزي به سمت فيلترهاي قرار گرفته در آن حركت نخواهد كرد. همچنين پمپ به منظور ايجاد جريان آب و تأسيس حركتي پويا در داخل وان جكوزي نيز استفاده مي‌شود. پمپ هاي وان جكوزي با توجه به ابعاد و نيازهاي سيستم در سايزها و قدرتهاي مختلفي عرضه مي‌شوند.
  2. فيلترها: فيلترها در وان جكوزي براي حذف ذرات و آلاينده‌هاي موجود در آب استفاده مي‌شوند. اين قطعات در مسيرهاي جريان هوا و آب وان جكوزي نصب مي‌شوند. فيلترها مي‌توانند از نوع چند لايه باشند و داراي قابليت پاك‌سازي و قابليت استفاده مجدد باشند. همچنين، فيلترهايي با خاصيت ضد باكتري و ضد ميكروب نيز براي وان جكوزي توليد مي‌شوند.
  3. چراغ‌ها: چراغ‌هاي وان جكوزي براي بهبود تجربه استحمامي كاربران و افزايش جذابيت ظاهري دستگاه استفاده مي‌شوند. اين چراغ‌ها عمدتاً در قسمت پايين وان جكوزي نصب مي‌شوند و به وسيله‌ي يك پريز برقي به سيستم برق وصل مي‌شوند. برخي از چراغ‌هاي وان جكوزي داراي تنظيماتي براي تغيير رنگ و شدت نور در طول زمان هستند و مي‌توانند تاثير بسزايي بر روي تجربه استحمامي كاربران بگذارند.
  4. ترموستات: ترموستات در وان جكوزي براي كنترل دماي آب استفاده مي‌شود. اين قطعه به صورت يك سنسور در داخل وان جكوزي نصب مي‌شود و با توجه به تنظيمات صورت گرفته توسط كاربر، دماي آب را تنظيم مي‌كند. ترموستات براي جلوگيري از افزايش دماي بيش از حد آب و كنترل مصرف انرژي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  5. سيستم تهويه: سيستم تهويه در وان جكوزي براي تأمين هواي تازه و تهويه درست در داخل وان استفاده مي‌شود. اين قطعه عمدتاً شامل يك فن، يك بخش فيلتر و يك سري لوله‌ها براي جابجايي هوا است. سيستم تهويه به طور مداوم هواي تازه را به داخل وان جكوزي مي‌فرستد و با توجه به نياز كاربر، هوا را تميز و مرطوب مي‌كند.
  6. كنترلر: كنترلر در وان جكوزي براي كنترل عملكرد تمامي قطعات و تنظيم تنظيمات مربوط به دستگاه استفاده مي‌شود. اين قطعه عمدتا از صفحه‌ي كنترلر كاربر مي‌تواند تنظيمات مربوط به دماي آب، سرعت جريان آب، تنظيمات چراغ‌ها و ديگر تنظيمات را تغيير دهد. برخي از كنترلرهاي وان جكوزي داراي نمايشگر LCD هستند و برخي ديگر به صورت كنترل از راه دور استفاده مي‌شوند.
  7. جت‌هاي آب جت‌هاي آب در وان جكوزي براي ايجاد جريان آب و ماساژ بدن كاربران استفاده مي‌شوند. اين قطعات در ديواره‌هاي وان جكوزي نصب شده و با استفاده از پمپ آب، جريان آب درون وان جكوزي را تأمين مي‌كنند. بيشتر جت‌هاي آب قابل تنظيم هستند و مي‌توان آن‌ها را براي تغيير جهت جريان آب تنظيم كرد.

http://gg.gg/13hyoz

https://bit.ly/3yLwo0e

https://did.li/xUSNf

 

تعمير و نگهداري قطعات وان جكوزي

تنوع در قطعات استفاده شده در وان جكوزي باعث شده تا كاربران بتوانند تجربه‌ي بهتري از استفاده از وان جكوزي داشته باشند. همچنين، اين قطعات باعث مي‌شوند تا دستگاه وان جكوزي به صورت كامل و كارآمد عمل كند. با اين حال، براي حفظ عملكرد بهينه وان جكوزي و بهبود طول عمر آن، بهتر است كه از قطعات مربوطه به درستي مراقبت و نگهداري شود. اگر شما نيز به دنبال خريد يك وان جكوزي هستيد، بايد مطمئن شويد كه همه‌ي اجزاي آن درست عمل مي‌كنند. همچنين، براي به حداقل رساندن خطر احتمالي آسيب به قطعات و جلوگيري از نياز به تعويض آن‌ها در آينده، بهتر است كه هنگام استفاده از وان جكوزي، مراقبت و نگهداري مناسب را رعايت كنيد.

با اين حال، در صورتي كه قطعات وان جكوزي شما نياز به تعويض داشته باشند، بهتر است كه اين كار را توسط تكنسين هاي متخصص و با تجربه انجام دهيد تا از كيفيت و قابليت عملكرد بهينه قطعات جديد اطمينان حاصل شود.

به عنوان يك نوع محصول پرمصرف، وان جكوزي نيز هزينه‌هاي خود را دارد. با اين حال، با نگهداري مناسب، مي‌توانيد از آن به طور بلندمدت بهره‌مند شويد. در نهايت، با داشتن دانش كافي در مورد قطعات و عملكرد آن‌ها، مي‌توانيد از وان جكوزي خود به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد و تجربه‌اي راحت و خوشايند از استحمام داشته باشيد.

 

منبع :

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MariaFiona3

https://www.pinterest.com/pin/1100989440132103368/

https://express.adobe.com/page/r1nu2ZUCjVlEq/

https://sites.google.com/view/ladorco/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/01/23/ladorco/

https://myspace.com/mariafiona3

https://disqus.com/by/mariafiona3/about/

https://en.gravatar.com/mariafiona3

https://www.ted.com/profiles/41206161

https://www.behance.net/mariafiona1

https://mariafiona3.livejournal.com/profile

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۷:۲۱ توسط:sam موضوع:

سايت deepmuzix، به شما اجازه دسترسي به خاص ترين آهنگ هاي دنيا را مي دهد

-

سايت deepmuzix، به شما اجازه دسترسي به خاص ترين آهنگ هاي دنيا را مي دهد و آنها را با بهترين كيفيت بع شما ارائه خواهد داد. براي دانلود آهنگ مورد نظرتان فقط كافيست تا در قسمت جستجو قرار گرفته در بالاي سايت، نام آهنگ خود را وارد كرده و در كم تر از چند صانيه به آن دسترسي داشته باشيد. در اينجا به چند نمونه از اين آهنگ هاي خاص اشاره خواهيم كرد.

آهنگ sevgi Qatari از sefa

متن آهنگ sevgi Qatari از sefa

Bu atesi,bu yangini,

Ureyimde chatib getdin,

Sen meni nefsine

Satib getdin

Bir gereksiz esya kimi

Heyatindan at meni

Unut meni,unut meni

Unut ki,yasanacaq

Ne qalibdir sabaha

Bu sevginin qatari

Getdi gulum,getdi daha

Bu son vida,bu son vida

Ne olar bir de donme geri

Qoy daha qalmasin

Umid yeri

Tenhalarin,yalqizlarin

Cergesine qat meni

Unut meni,unut meni

دانلود آهنگ sevgi Qatari از sefa

 

آهنگ بي كلام Lite Flow از SUBODH

دانلود آهنگ بي كلام Lite Flow از SUBODH

 

آهنگ بي كلام drama از jvla feat Maga

دانلود آهنگ بي كلام drama از jvla feat Maga

 

آهنگ ريميكس turn it up از damien n-drix

دانلود آهنگ ريميكس turn it up از damien n-drix

 

آهنگ OMG از White Gangster

متن آهنگ OMG از White Gangster

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Flaa

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O.

Oh My, Oh Oh My.

Oh My God

Oh My, Oh Oh Oh.

O - O - O -O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

...

Oh My, Oh Oh My.

Oh My God

Oh My, Oh Oh Oh.

 

دانلود آهنگ OMG از White Gangster


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۳:۲۱ توسط:sam موضوع:

10 رشته مهندسي پر درآمدترين در ايران را بشناسيد

10 رشته مهندسي پر درآمدترين در ايران را بشناسيد

علم مهندسي حوزه بسيار وسيعي است كه شامل رشته‌ها و زمينه‌هاي كاري تخصصي متعددي مي‌شود. بسياري از افرادي كه قصد انتخاب رشته دانشگاه را دارند، هنگام مواجهه با ليست بلندبالاي رشته‌هاي مهندسي، دچار سردرگمي شده و نمي‌توانند دست به انتخاب درستي بزنند.

با وجود اينكه علاقه هميشه حرف اول را در انتخاب شغل و رشته تحصيلي مي‌زند، اما موارد ديگري مثل امكان پيشرفت در مسير شغلي، شرايط بازار كار و سطح درآمد نيز وجود دارند كه هنگام انتخاب رشته بايد به آن‌ها توجه شود. در اين مقاله، ما پردرآمدترين رشته هاي مهندسي در ايران را بررسي مي‌كنيم تا به شما كمك كنيم تا تعيين كنيد، كدام شغل را بايد دنبال كنيد.پس در ادامه همراه پورتال جامع مهندسين ايران باشيد.

مهندس يا Engineer چيست؟

مهندس يا Engineer كسي است كه تلاش مي‌كند كه يك ساختار عملياتي و عملي از مفهومي را ايجاد كند و در يكي از رشته‌هاي مهندسي آموزش ديده باشد و يا به طور حرفه‌اي در آن رشته مشغول به كار باشد. مهندسان از فناوري، رياضيات، و دانش براي حلّ مسائل كاربردي استفاده مي‌كنند.

يك مهندس مي تواند متخصص ايجاد طرحها و كارهاي ساختماني و معماري يا راهسازي يا كشاورزي و يا ساختن انواع ماشين باشد.
مهندس يعني كسي كه در علم هندسه و اشكال عالم باشد. عالم هندسه و هندسه دان باشد.

مهندس در فرهنگ لغت

عبارت مهندس برگرفته از كلمه هندسه كه معرب واژه فارسي اندازه است. مهندس يعني اندازه گيرنده، غياث كننده، تقديركننده، محاسب، شماردار.

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

ريشه واژه مهندس واژه فارسي اندازه است. اين واژه در فارسي ميانه به گونه اي تلفظ مي‌شده كه پس از وام گرفته شدن اين واژه از سوي عربي و صرف آن در يكي از بابهاي آن زبان واژه مهندس به معني اندازه گر از آن ساخته شده است.

مهندسي برق

بر خلاف آنچه اكثر مردم درباره مهندسي برق و الكترونيك فكر مي‌كنند، اين يك حرفه فوق العاده هيجان انگيز است كه به شما امكان دسترسي مستقيم به فناوري‌هاي پيشرفته را مي‌دهد. هر كسي كه به حرفه مهندسي برق علاقه‌مند است، بايد از آخرين پيشرفت‌هاي تكنولوژيكي كه بخشي چالش برانگيز در اين رشته است، مطلع شود. شما با كسب دانش در اين رشته و همچنين پيگير بودن در مورد دانش و فناوري جديد، مي‌توانيد كسب درآمد بالايي از اين رشته باشيد.

متخصصان باتجربه‌اي كه در اين رشته در بازار كار مشغول هستند، مي‌توانند بر اساس سطح دانش فني و تجربه در اين زمينه ميزان دريافتي خود را بالاتر نيز ببرند. برخي از شركت‌ها حقوق بالاتري نسبت به شركت‌هاي ديگر پرداخت مي‌كنند، بنابراين اگر شما علاقه‌مند به طراحي محصول و همچنين كار با برق و الكترونيك هستيد، آن كارفرمايان را هدف قرار داده و در مصاحبه با آنها علاقه‌ي عميق خود را براي مهندس برق شدن ابراز كنيد. فراموش نكنيد كه درباره مهارت‌هاي خود و همچنين دستاوردهايي كه در اين حيطه به دست آورده‌ايد نيز، با آنها صحبت كنيد.

 

مهندسي هسته‌اي

اين مهندسان با كار با انرژي هسته‌اي، با تحقيق و توسعه سيستم‌هاي توليد برق، تجهيزات ذخيره انرژي و ابزارهاي الكترومكانيكي براي استفاده از منابع هسته‌اي براي مثال در زمينه‌هاي پزشكي و مهندسي صنايع، سروكار دارند.

d2_s9hm.png

خدمات مهندسي هسته‌اي به شدت در حال حاضر طرفدار دارد (صرف نظر از اينكه شما فوق ليسانس يا ليسانس داريد)، اما با اين حال، يكي از حرفه‌هاي مهندسي خطرناك است كه شما مي‌توانيد آن را براي تحصيل و كار انتخاب كنيد. شايد به اين دليل كه تعداد مكان‌ها و مشاغل فعال مهندسين هسته‌اي به اندازه ساير رشته‌هاي مهندسي، مانند مهندسي مكانيك خيلي تنوع و گستردگي ندارد، به اين خاطر شما مي‌توانيد حيطه كاري در رشته هسته‌اي را محدود به كار در مشاغلي خاص بدانيد. اما امروزه اين رشته به دليل تمايل بيشتر كشورها به استفاده از انرژي هسته‌اي براي كاربردهاي مختلف مانند تأمين انرژي جايگزين برق، مي‌تواند تقاضا زياد داشته باشد و در كنار آن با توجه به سختي كار مي‌تواند حقوق خوبي نيز داشته باشد.

مهندسي پزشكي

مهندسان پزشكي از اصول مهندسي و علوم بيولوژيكي و پزشكي براي طراحي و توسعه دستگاه‌ها، تجهيزات، سيستم‌هاي رايانه‌اي و نرم افزار براي صنعت مراقبت‌هاي بهداشتي استفاده مي‌كنند. وظايف شغلي آنها شامل ارزيابي، نصب، نگهداري و تعمير تجهيزات پزشكي و آموزش متخصصان پزشكي در مورد استفاده صحيح از اين تجهيزات مي‌شود. آنها همچنين گزارش‌هاي فني تهيه مي‌كنند و مقالات تحقيقاتي مي‌نويسند و يافته‌هاي خود را به همكاران، دانشمندان، جامعه پزشكي و مردم ارائه مي‌دهند.

مهندسي عمران

مهندسي عمران پروژه‌ها و سيستم‌هاي زيربنايي را طراحي، توسعه، ساخت و نظارت مي‌كنند. آنها معمولاً براي طراحي و توسعه زيرساخت‌هاي شهرها و روستاها مانند ساختمان‌ها، جاده‌ها، تونل‌ها، پل‌ها، فرودگاه‌ها و سدها براي شركت‌ها و سازمان‌ها كار مي‌كنند. مسئوليت‌هاي مهندسان عمران شامل ارزيابي نيازهاي محل ساخت، طراحي ساخت و سازها براي اطمينان از عملكرد ايمن و مولد، تهيه برآورد هزينه، اخذ مجوزها و اطمينان از مطابقت كليه طرح‌ها با هرگونه مقررات قابل اجرا، مي‌شود.

ساخت و ساز به هيچ عنوان قطع نمي‌شود و كار براي مهندسان عمران با حيطه شغلي بسيار متنوع، هميشه وجود دارد.

 

مهندسي هوافضا

تكنسين‌هاي مهندسي هوافضا با بهره برداري و نگهداري تجهيزات مورد استفاده براي توسعه، آزمايش، توليد و نگهداري هواپيماها و فضاپيماهاي جديد، به مهندسان هوانوردي كمك مي‌كنند. وظايف مشترك اين دو حيطه شامل ساخت و نگهداري امكانات و آزمايش سيستم‌هاي هواپيما، ساخت و نصب سيستم‌ها و قطعات براي استفاده در تجهيزات آزمايشگاهي هوافضا، كاركرد و كاليبراسيون سيستم‌هاي رايانه‌اي، اطمينان از اجراي ايمن و روان آزمايش‌ها، ضبط داده‌ها از آزمايشات، برنامه نويسي و اجراي شبيه سازي‌هاي رايانه‌اي، ارائه يافته‌ها و پيامدهاي آزمايشات به مهندسان هوانوردي، نصب ابزار در هواپيما و فضاپيما و نظارت بر سيستم‌هاي هواپيما براي تضمين كيفيت مي‌شود.

 

مهندسي نرم افزار

طي چند سال گذشته مهندسي نرم افزار رشد مداوم داشته است و هيچ نشانه‌اي از توقف در آن وجود ندارد. علوم مختلف و شاخه‌ها متنوعي اين رشته را به يكي از پرتقاضاترين رشته‌هاي حال حاضر تبديل كرده است كه حقوق آن نيز خوب است.

علم داده شاخه‌اي از مهندسي نرم افزار است كه شامل ايجاد اطلاعات معني دار بر اساس مقدار زيادي داده مي‌شود. اين مجموعه به عنوان داده‌هاي بزرگ شناخته مي‌شوند و مي‌توانند از منابع مختلفي مانند تجارت الكترونيك، بخش‌هاي پزشكي يا مالي تهيه شوند. در اين زمينه هم از آمار و هم از مهندسي نرم افزار براي جمع آوري، تحليل و ارائه داده‌ها به گونه‌اي استفاده مي‌شود كه به كاربر نهايي اين امكان را مي‌دهد خدمات خاص خود را بهينه كند. يك مثال ساده براي اين كار، استفاده از داده‌هايي است كه از محصولاتي كه در يك بازه زماني خاص از سال فروش بالاتري دارند، براي ايجاد كمپين‌هاي بازاريابي هدفمند استفاده مي‌شود.

يادگيري ماشيني زيرمجموعه‌اي از علم داده است كه براي پيش بيني آنچه ممكن است در آينده اتفاق بيفتد، بر اساس داده‌هاي آنچه در گذشته اتفاق افتاده، استفاده مي‌شود. مهندسان نرم افزار الگوريتم‌هاي يادگيري ماشيني پيش بيني‌هايي را انجام مي‌دهند، اينكه آيا اين پيش بيني‌ها دقيق هستند را آزمايش مي‌كنند و سپس الگوريتم را براي بهبود دقت پيش بيني بهينه مي‌كنند. هرچه حجم داده‌هاي موجود متنوع‌تر باشد، پيش بيني‌ها نيز بهتر خواهد بود.

مهندسي نفت

جذاب‌ترين رشته از نظر درآمد در اين ليست، مي‌تواند مهندسي نفت باشد. همان‌طور كه از نام اين رشته مشخص است، مهندسان نفت به دنبال مخازن طبيعي و منابع نفت و گاز مي‌گردند و سپس با استفاده از روش‌هاي استاندارد مهندسي به استخراج آن كمك مي‌كنند. اگر قصد تحصيل در اين رشته مهندسي را داريد، فراموش نكنيد كه دانش شيمي، رياضيات و زمين شناسي براي اين رشته مورد نياز است و بايد در اين حيطه بسيار عالي باشيد.

 

 

با اين وجود، اگر در حال حاضر تحصيل در اين رشته را به پايان رسانده‌ايد و آماده ورود به بازار كار هستيد، بايد بدانيد كه متوسط حقوق اين مهندسان در بازار كار حقوق خوبي است و مي‌توانيد به اين رشته به عنوان شغلي درآمدزا نگاه كنيد!

مهندسي كامپيوتر و سخت افزار

مهندسي كامپيوتر و سخت افزار در مورد سيستم‌هاي رايانه‌اي، قطعات پردازنده، مدارها، دستگاه‌هاي حافظه، شبكه‌ها و روترها تحقيق، طراحي، توسعه و آزمايش مي‌كنند. وظايف آنها شامل طراحي سخت افزار جديد رايانه‌اي، ايجاد شماتيك تجهيزات رايانه‌اي، آزمايش طراحي آنها در مورد سخت افزار رايانه، تجزيه و تحليل نتايج آزمون و ايجاد تغييرات لازم، به روزرساني تجهيزات رايانه‌اي موجود براي كار با نرم افزار جديد و نظارت بر روند ساخت سخت افزار رايانه‌اي مي‌شود.

مهندسي نرم افزار و سخت افزار يكي از مشاغل بسيار مهم در شركت‌ها هستند، را كه تمام كارها در شركت‌ها و سازمان‌ها به كار با رايانه و دستگاه‌هاي مرتبط با فناوري وابسته است.

مهندسي مكانيك

مهندسان مكانيك از اصول نيرو، انرژي و حركت براي طراحي، توسعه، ساخت و آزمايش سنسورهاي حرارتي و دستگاه‌ها و فرايندهاي مكانيكي استفاده مي‌كنند. وظايف مشترك مهندسان مكانيك شامل طراحي ابزارهاي كاربردي، تهيه نقشه‌هاي اوليه، ساخت و آزمايش نمونه‌هاي اوليه، تجزيه و تحليل نتايج آزمون، تعيين بودجه براي خرابي تجهيزات يا مشكلات براي تشخيص مشكلات و توصيه راه حل‌هاي مناسب براي آنها، بهبود فناوري‌هاي مكانيكي، آزمايش نظريه‌ها براي يافتن راه‌هاي كاربردي براي استفاده از محصولات يا روش‌ها و نظارت بر توليد فرآيند براي طراحي آنها مي‌شود.

مهندسي مكانيك همچنين در ميان رشته‌هاي به شمار مي‌آيند كه در بازار كار تقاضا براي آن زياد است و به اين ترتيب كارجويان با اين مدرك تحصيلي مي‌توانند انتظار دريافت حقوق خوبي داشته باشند.

مهندسي صنايع

مهندسان صنايع فرآيندهاي توليد محصولات و خدمات را ارزيابي مي‌كنند و به دنبال راه‌هايي براي بهبود اين سيستم‌ها با از بين بردن ضايعات و ايجاد سيستم‌هاي كارآمد هستند كه كارگران، مواد، ماشين آلات، اطلاعات و انرژي را با هم ادغام مي‌كند. وظايف شغلي آنها شامل ارزيابي برنامه‌هاي توليد، مشخص كردن جريان مهندسي و فرايندها، توسعه سيستم‌هاي كنترل مديريت، توسعه روش‌هايي براي به حداكثر رساندن كارايي در توليد محصولات و ارائه خدمات و طراحي و اجراي رويه‌هاي كنترل كيفيت مي‌شود. علم و دانش در زمينه مهندسي صنايع باعث شده كه حضور آنها در شركت‌ها و كارخانه‌هاي توليدي بسيار بيشتر شود و به اين ترتيب دريافتي آنها نيز افزايش يابد و شاهد ايجاد پردرآمدترين گرايش مهندسي صنايع باشيم.

منبع: www.pjmi.ir

https://diigo.com/0qpp3w

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/81e5e076482

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item483307970

https://successful-desert-bca.notion.site/10-26f99d29356a46cfab21048dbe651aef

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/10-/2343519

https://penzu.com/p/c826dee0

https://writeupcafe.com/10-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/1670159116081585-1605160716061?37576=38680

https://squareblogs.net/jst1zil2bu

https://graph.org/10-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF-11-17


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۵۹ توسط:sam موضوع: