88 بلاگ 88 بلاگ .

88 بلاگ

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

b10_y0w2.png

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي - آموزش و يادگيري زبان اسپانيايي چقدر طول مي كشد؟ چه فاكتورهايي در آموزش زبان اسپانيايي تاثير گذار مي باشند؟ با خواندن اين مقاله مي توانيد پاسخ سوالات خود را بيابيد. اغلب زبان آموزاني كه مي خواهند به آموزش زبان اسپانيايي بپردازند، نخستين سوالي كه در ذهن آن ها نقش مي بندد اين است كه يادگيري زبان اسپانيايي چقدر طول مي كشد؟ در طول روز براي آموزش اين زبان چقدر زمان بايد اختصاص داد؟ در حقيقت پاسخي براي اين سوال وجود ندارد، بلكه تنها به زبان آموز بستگي دارد.
بر طبق تحقيقات انجام شده آموزش و يادگيري زبان اسپانيايي به ??? ساعت نياز دارد يعني هر شخص بايد در طول روز حداقل ? ساعت را به يادگيري اختصاص دهد. در اين مقاله قصد داريم شما را با عواملي كه بر روي مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي تاثير گذار هستند، آشنا سازيم. پس در ادامه با ما همراه باشيد.

منظور از يادگيري زبان به صورت روان و سليس چيست؟

هنگامي كه مي گوييد قصد يادگيري زبان اسپانيايي را داريد، يعني در واقع مي خواهيد آن را به شكلي روان و سليس بياموزيد. اينگونه به نظر مي رسد كه هر كسي يك تعريف خاصي از روان بودن دارد، اما در كل مي توان آن را در دو سطح مختلف خلاصه نمود:

مكالمه روان

  • در اين حالت شما قادر هستيد حدود ??% از مواردي كه درباره موضوعات روزمره مي شنويد يا مي خوانيد را درك كنيد. اما خيلي از موضوعات پيچيده يا فني را متوجه نخواهيد شد، ولي مي توانيد كليات آنچه كه اتفاق مي افتد را درك كنيد.
  • شما به آساني و با سرعت عادي مي توانيد با ديگران مكالمه يك يه يك داشته باشيد و معمولاً مي توانيد در مورد موضوعات مختلف، ايده هاي خود را بدون فكر كردن بيش از حد و تكرار كردن كلمات به اشتراك بگذاريد.
  • در اين حالت تلفظ شما واضح و دقيق بوده و براي بومي زبانان به راحتي قابل درك است.

تسلط در سطح بومي

  • در اين سطح از يادگيري، بدون در نظر گرفتن موضوع، مي توانيد ??-???% از هر آنچه را كه مي شنويد و مي خوانيد را درك كنيد. اين موارد مي تواند شامل همه جوك ها و عبارات فرهنگي گردد.در اين سطح شما مي توانيد نظر خودتان را در گروه هايي كه شامل بومي زبانان است، به راحتي ابراز كنيد. همچنين قادر به بيان احساسات و معاني ظريف به طور دقيق خواهيد بود.
  • همچنين تلفظ تان عالي بوده و امكان برقراري يك مكالمه ? ساعته با فردي كه زبان مادري اش اسپانيايي است برايتان ميسر خواهد بود، به گونه اي كه او حتي متوجه نخواهد شد كه زبان مادري تان اسپانيايي نيست.

 

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

هنگامي كه مي گوييد قصد يادگيري زبان اسپانيايي را داريد، يعني در واقع مي خواهيد آن را به شكلي روان و سليس بياموزيد. از نظر موسسه زبان آموزان پيشرو، اكثر افرادي كه تمايل به يادگيري زبان اسپانيايي دارند بايستي هدفشان تسلط يافتن بر مكالمه باشد، چرا كه اين امر براي همگان دست يافتني است.
تسلط بر مكالمه به شما اين امكان را مي دهد كه از بيشتر مزاياي صحبت كردن به زبان اسپانيايي، همچون سفر كردن به يك كشور اسپانيايي زبان، برقراري ارتباط با افراد و همچنين صحبت در محيط كار بهره مند گرديد. صادقانه بگوييم، بيشتر مردم هرگز به “تسلط در سطح بومي” دست نخواهند يافت، زيرا كه لازمه رسيدن به چنين جايگاهي تلاش زيادي را مي طلبد.

 

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

 

يادگيري زبان اسپانيايي با پروان آكادمي

بر طبق پژوهش هاي انجام شده توسط كارشناسان زبان اسپانيايي بهترين راه براي آموزش و يادگيري اين زبان، تدريس خصوصي زبان اسپانيايي است. آموزشگاه پروان آكادمي با بيش از ?? سال سابقه درخشان در حوزه تدريس خصوصي زبان اسپانيايي و با بهره گيري از اساتيد فوق حرفه اي داخلي و خارجي كلاس هاي تدريس خصوصي زبان اسپانيايي را به بهترين شكل ممكن برگزار مي كند. كلاس هاي تدريس خصوصي زبان پروان آكادمي شامل، كلاس هاي مكالمه زبان اسپانيايي، كلاس هاي گرامر زبان اسپانيايي، كلاس هاي خصوصي زبان اسپانيايي ويژه سفر، مهاجرت و كار مي باشد.
اگر قصد داريد زبان اسپانيايي را به صورت اصولي و كاملا تضميني ياد بگيريد همين حالا در كلاس هاي تدريس خصوصي زبان اسپانيايي پروان آكادمي شركت كنيد. براي شركت در اين كلاس ها كافي است كه با يكي از شماره هاي زير تماس حاصل كنيد و راهنمايي هاي و مشاوره هاي لازم را در جهت ثبت نام و يادگيري اين زبان دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۴۸ توسط:sam موضوع:

سيتالوپرام (سلكسا) در دوران بارداري: موارد مصرف، دوز، عوارض جانبي



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

سيتالوپرام (سلكسا) در دوران بارداري: موارد مصرف، دوز، عوارض جانبي


برچسب: سيتالوپرام,(سلكسا),در,دوران,بارداري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۳۲ توسط:sam موضوع:

ناگفته هاي اعجاب آور فوايد شيره انگور براي حفظ سلامتي

از آنجايي كه شكر تصفيه شده براي سلامتي مضر، خطرناك و در نهايت كشنده است، شيرين كننده هاي جايگزين زيادي وجود دارد. يكي از آنها شيره انگور اصل است، شربتي بي نهايت خوشمزه با فوايدي باورنكردني كه جسم شما را از بسياري از مسموميت هاي غذاهاي صنعتي مي رهاند.

 

مي توان آن را در سوپرماركت خريداري كرد يا از ابتدا در خانه تهيه كرد. مزاياي شيره انگور اصل نيز بسيار زياد است، زيرا براي سلامتي بسيار بهتر از شكر تصفيه شده است.

 

پيشگيري و حتي رفع كم خوني يكي از فوايد گنجاندن شيره انگور اصل در رژيم غذايي است. ممكن است استخوان ها و دندان ها را تقويت كند، درد مفاصل را كاهش دهد و با يبوست نيز مقابله كند. شيره انگور اصل همچنين ممكن است به بهبود PMS، بهبود خلق و خو و محافظت از پوست كمك كند.

 

بسياري از غذاها و نوشيدني ها بدون شكر يكسان نيستند.

 

خوب است كه شكر تصفيه شده تنها شيرين كننده روي كره زمين نيست، به اين معني كه مي توانيد جوانه هاي چشايي خود را بدون آسيب رساندن به سلامتي خود خوشحال كنيد.

 

شيره انگور اصل چيست؟

 

شيره انگور اصل يك غذاي قديمي و درمان خانگي براي مسائل مختلف سلامتي و زيبايي است.

 

قبل از اينكه شكر تصفيه شده به وجود بيايد، قبلاً در خاورميانه و كشورهاي مديترانه استفاده مي شد. شيره انگور اصل در يونان با نام «پتيمزي» شناخته مي شود. در تركيه به آن پكمز مي گويند.

 

شيره انگور اصل درست مانند آنچه از نامش مي‌گويد، از ميوه انگوردرست مي‌شود. شيره انگور آب انگور له شده است كه طي فرآيندي طولاني و با زحمت فراوان تبديل به يك شربت واقعي و سالم مي شود. در روش سنتي، انگورهاي تبديل به شربت شيرين و چسبنده در پاييز برداشت مي شود.

 

به همين دليل است كه در زمستان بسيار محبوب است، اگرچه در تمام طول سال يك شيرين كننده محبوب است.

 

در اكثر سوپرماركت ها مي توانيد يك شيشه شيره انگور بازاري و صنعتي را تهيه كنيد. اما اگر قصد خريد شيره انگور اصل را داريد و به دنبال قيمت شيره انگور اصل مي گرديد، بايد به شما بگوييم كه هرگز در ميان نوشيدني هاي صنعتي و كارخانه اي نوع محلي و بدون مواد افزودني و كشنده كارخانه اي را نخواهيد يافت. پس به فروشگاه هايي كه توليد خانگي و ارگانيك دارند مراجعه نماييد.

 

 

9 فايده شيره انگور

 

يك قاشق چايخوري شكر تصفيه شده 20 كالري دارد. از طرفي يك قاشق چايخوري شيره انگور اصل ?? كالري دارد.

 

با وجود اينكه شيره انگور اصل فقط يك كالري كمتر از شكر تصفيه شده است، هنوز هم توسط بسياري از افراد آگاه به سلامت و زيبايي ترجيح داده مي شود.

 

به اين دليل كه وجود آنتي اكسيدان ها، ويتامين ها و مواد معدني آن را جبران مي كند. و اين ما را به اصل اين مقاله مي رساند: مزاياي فراوان شيره انگور .

 

بدون هيچ مقدمه اي، در اينجا برخي از شگفت انگيزترين مزاياي شيره انگور اصل آورده شده است:

 

استخوان ها و دندان هاي قوي تر با شيره انگور

 

يكي از مواد معدني موجود در شيره انگور ، كلسيم است.

 

بر كسي پوشيده نيست كه كلسيم نقش مهمي در حفظ استحكام استخوان ها دارد. به عبارت ديگر، اين جايگزين سالم تر براي شكر تصفيه شده مي تواند به پيشگيري از پوكي استخوان كمك كند.

 

به گفته متخصصان سلامت، پوكي استخوان در زنان مسن شايع است. در واقع، در ايالات متحده، از هر چهار زن 65 سال و بالاتر، يك نفر پوكي استخوان دارد.

 

با اين حال، زنان جوان نيز ممكن است به پوكي استخوان مبتلا شوند. مشكل پوكي استخوان اين است كه مي‌تواند استخوان‌ها را نازك و شكننده كند، بنابراين هر كسي كه آن را دارد در معرض خطر شكستگي قرار مي‌گيرد.

علاوه بر افزودن شيره انگور اصل غني از كلسيم به رژيم غذايي، راه هاي ديگري نيز براي كاهش خطر ابتلا به پوكي استخوان وجود دارد.

 

درمان يبوست با شيره انگور

 

آيا روده هاي خود را سه بار يا كمتر در يك هفته تخليه مي كنيد يا مدفوع داريد كه دفع آن دشوار است؟

 

در اين صورت ممكن است يبوست داشته باشيد و قبل از بروز مشكلات بيشتر بايد با آن مقابله كنيد.

 

يبوست دائمي به دليل عوارض جدي مانند:

 

  • هموروئيد
  • نهفتگي مدفوع
  • شقاق مقعد
  • افتادگي راست‌ روده

 

ملين هاي بدون نسخه (OTC) وجود دارند كه مي توانند به مقابله با يبوست كمك كنند. با اين حال، بايد هميشه از تكيه بر آنها خودداري كنيد.

 

اين به اين دليل است كه آنها عادت زا هستند، به اين معني كه مي توانند حركت روده هاي خود را بدون دارو براي شما دشوارتر كنند. خبر خوب اين است كه بسياري از ملين هاي طبيعي وجود دارد.

 

شيره انگور اصل يكي از نمونه هاي ملين 100% طبيعي است. نمونه هاي ديگر آلو و پاپايا هستند. نوشيدن آب زياد، خوردن غذاهاي غني از فيبر و داشتن يك سبك زندگي فعال نيز مي تواند كمك كننده باشد.

 

كاهش فشار خون با شيره انگور ملاير

 

افزايش فشار خون هر از گاهي طبيعي است. اگر استرس، خسته يا مضطرب هستيد، اعداد ممكن است بيشتر از حد معمول باشد.

با اين حال، اگر فشار خون شما هميشه بالاتر از 120/80 ميلي متر جيوه (mmHg) باشد، داستان ديگري است.

 

پتاسيم در شيره انگور اصل وجود دارد. اين ماده معدني از دو طريق به كاهش فشار خون كمك مي كند:

 

  • پتاسيم سديم اضافي را از بدن دفع مي كند.
  • پتاسيم ديواره رگ هاي خوني را تشويق مي كند تا آرام شوند.
  • علاوه بر شيره انگور ، منابع غذايي ديگري نيز از پتاسيم وجود دارد. برخي از آنها موز، پرتقال، اسفناج و كلم بروكلي هستند.

 

براي اينكه فشار خون خود را در محدوده طبيعي نگه داريد، وزن اضافه خود را كاهش دهيد، يك رژيم غذايي متعادل داشته باشيد، دوز منظم خود را ورزش كنيد، تحت هيچ شرايطي الكل ننوشيد، از سيگار كشيدن خودداري كنيد و استرس را به حداقل برسانيد.

 

 

كاهش خطر كم خوني ناشي از فقر آهن با شيره انگور

 

حتي قبل از اختراع شكر تصفيه شده، شيره انگور اصل نه تنها به عنوان يك شيرين كننده، بلكه به عنوان يك درمان خانگي براي كم خوني، به ويژه كم خوني ناشي از فقر آهن، مورد استفاده قرار مي گرفت.

 

كم خوني ناشي از فقر آهن يك اختلال خوني است كه در آن گلبول هاي قرمز (RBC) كافي در اطراف وجود ندارد. اين به دليل كمبود آهن در رژيم غذايي است.

آهن نقش مهمي در توليد RBC دارد. گلبول‌هاي قرمز اجزاي خوني هستند كه وظيفه دارند مولكول‌هاي اكسيژن را از ريه‌ها به سلول‌هاي مختلف بدن حمل كنند.

 

زناني كه دوره قاعدگي خود را مي گذرانند و باردار هستند بيشتر در معرض خطر كم خوني فقر آهن هستند.

 

از آنجايي كه شيره انگور اصل سرشار از آهن است، دليل استفاده از آن از زماني كه براي پيشگيري و حتي رفع كم خوني فقر آهن به وجود آمد، شوكه كننده نيست.

 

كاهش اضطراب و افسردگي با شيره انگور اصل

 

آيا هميشه احساس اضطراب يا افسردگي مي كنيد؟

 

شيره انگور اصل را امتحان كنيد.

 

علاوه بر اين كه انواع خوراكي ها و نوشيدني هاي خوشمزه را بهتر مي كند، مي تواند خلق و خو را نيز بهبود بخشد. به اين دليل كه شيره انگور اصل منبع عالي منيزيم است.

 

كارشناسان بهداشت روان مي گويند كه منيزيم از دو جهت براي ذهن مفيد است:

 

به آرامش سيستم عصبي كمك مي كند. همچنين به كاهش تنش عضلاني ناشي از استرس و اضطراب كمك مي كند و در نتيجه به مقابله با درد مفاصل و سردرد كمك مي كند.

به افزايش سروتونين در مغز كمك مي كند. سروتونين كه يك هورمون شادي بخش است با افزايش احساس شادي و خوشبختي به تثبيت خلق و خو كمك مي كند.

به هر حال، منيزيم موجود در شيره انگور اصل نيز ممكن است به خلاص شدن از شر بي خوابي كمك كند.

 

اگر احساس اضطراب يا افسردگي مي كنيد، بايد يك خواب خوب شبانه داشته باشيد.

 

در غير اين صورت، احساسات منفي شما ممكن است تشديد شود. مشكل اضطراب و افسردگي اين است كه مي تواند باعث بي خوابي شود و در نتيجه يك دور باطل ايجاد كند.

 

هشدار

 

اگر اضطراب يا افسردگي شما را از داشتن يك زندگي عادي و پربار باز مي دارد، فوراً با يك متخصص سلامت روان مانند روانپزشك يا درمانگر تماس بگيريد.

 

كاهش PMS و علائم يائسگي

 

پيش از اين گفته شد كه زنان بيشتر در معرض خطر ابتلا به پوكي استخوان و كم خوني فقر آهن هستند كه با شيره انگور اصل مي توان از هر دوي اين موارد جلوگيري كرد.

 

خوب، در اينجا يك دليل ديگر براي اينكه شيره انگور اصل براي خانم ها عالي است وجود دارد: مي تواند به مقابله با علائم ناخوشايند سندرم پيش از قاعدگي (PMS) و يائسگي كمك كند.

 

شيره انگور اصل به دليل داشتن منيزيم مي تواند به كاهش علائم جسمي نامطلوب PMS، مانند گرفتگي عضلات و سردرد كمك كند. مي تواند به تسكين علائم رواني PMS، مانند نوسانات خلقي، كمك كند.

 

بسياري از علائم PMS در زنان يائسه نيز مشاهده مي شود، به همين دليل است كه شيره انگور اصل غني از منيزيم مي تواند براي آنها نيز مفيد باشد.

 

شيره انگور ملاير همچنين حاوي مقدار زيادي آنتي اكسيدان است. عدم تعادل هورموني ناشي از يائسگي مي تواند باعث استرس اكسيداتيو در بدن شود و آنتي اكسيدان ها مي توانند به حداقل رساندن آن كمك كنند.

 

 

 

كاهش التهاب مفاصل با شيره انگور ملاير

 

آنتي اكسيدان هاي موجود در شيره انگور اصل در مبارزه با التهاب بسيار خوب هستند. اگر از آرتروز رنج مي بريد، داشتن يك شيشه شيره انگور اصل در انبار يا يخچال ايده خوبي است.

 

وقتي صحبت از مديريت علائم آرتريت مي شود، داروهاي ضد التهابي غير استروئيدي (NSAIDs) انتخاب پزشكان و اكثر بيماران است.

به اين دليل كه آنها در كاهش التهاب و درد ناشي از آرتريت بسيار خوب هستند. افسوس، NSAID ها معمولاً عوارض جانبي وحشتناكي ايجاد مي كنند. آنها از خونريزي زخم معده تا آسيب كبدي را شامل مي شوند.

 

به همين دليل است كه توصيه مي شود مصرف NSAID ها را به حداقل برسانيد. بررسي گزينه هاي ديگري نيز پيشنهاد مي شود، مانند چيزي به سادگي افزودن شيره انگور اصل غني از آنتي اكسيدان به رژيم غذايي.

 

كاهش خطر ابتلا به سرطان با شيره انگور اصل

 

 

آنتي اكسيدان هاي موجود در شيره انگور اصل در اشكال و اندازه هاي مختلف وجود دارد. با اين حال، يكي وجود دارد كه تمايل دارد بسياري از سرها را به سمت خود برگرداند. و آن چيزي جز رسوراترول نيست.

چيزي كه در مورد رسوراترول بسيار شگفت انگيز است اين است كه ثابت شده است كه به مبارزه با انواع خاصي از سرطان كمك مي كند.

 

رسوراترول با جلوگيري از تقسيم، تكثير و گسترش سلول هاي سرطاني كمك مي كند. بسياري از مطالعات مي گويند كه اين آنتي اكسيدان قوي ممكن است اثرات درماني شيمي درماني و پرتودرماني را نيز افزايش دهد.

 

در برخي موارد، رسوراترول ممكن است به مقابله با عوارض جانبي ناخواسته درمان سرطان كمك كند.

 

به غير از استقبال از شيره انگور اصل حاوي رسوراترول در زندگي خود، در اينجا چند راه ديگر براي كاهش خطر ابتلا به سرطان وجود دارد:

 

  • وزن ايده آل را حفظ كنيد
  • يك رژيم غذايي سالم داشته باشيد
  • رژيم غذايي سالم يعني مصرف نكردن مطلق هر ماده غذايي صنعتي و كارخانه اي
  • دوز منظم ورزش خود را دريافت كنيد
  • سيگار كشيدن را براي هميشه ترك كنيد
  • به هيچ عنوان الكل ننوشيد

 

 

 

علائم تاخيري پيري پوست

 

باور كنيد يا نه، شيره انگور اصل براي پوست شما نيز مفيد است. همه اينها به دليل محتواي آنتي اكسيداني آن است.

 

براي خنثي كردن راديكال‌هاي آزاد كه مي‌توانند به سلول‌هاي سالم پوست آسيب برسانند و روند پيري پوست را تسريع كنند، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه هر بار شكر تصفيه شده را با شيره انگور اصل جايگزين كنيد.

 

همچنين ممكن است با استفاده از شيره انگور اصل بر روي صورت از خواص محافظتي پوست استفاده كنيد.

 

داشتن پوستي نرم‌تر، صاف‌تر و جوان‌تر مي‌تواند به سادگي استفاده از يك لايه نازك شيره انگور اصل روي صورت‌تان باشد و سپس آن را به مدت 15 تا 30 دقيقه در آنجا بگذاريد. بعد از آن خيلي خوب با آب بشوييد.

 

برخي افراد قسم مي‌خورند كه شيره انگور اصل را با كمي عسل، روغن زيتون يا آووكادوي له شده مخلوط كنند.

 

 

 

 

خريد شيره انگور

قبل از اينكه يك شيشه شيره انگور اصل را در سبد خريد خود قرار دهيد يك نكته بسيار مهم وجود دارد كه بايد برچسب آن را بررسي كنيد. اين چيزي نيست جز ليست مواد تشكيل دهنده.

 

بهترين شيره انگور موجود در بازار داراي كوتاه ترين ليست مواد تشكيل دهنده است زيرا فقط يك ورودي دارد: انگور.

 

اگر ليست مواد حاوي مواد ديگري است، شيشه شيره انگور را دوباره در قفسه قرار دهيد و هرگز به جز نوع خانگي آن را مصرف نكنيد.

 

براي لذت بردن از بسياري از مزاياي شيره انگور كه در بالا ذكر شد، مراقب باشيد كه چيزي جز شيره انگور اصل 100% را انتخاب نكنيد. در غير اين صورت، درست مانند استفاده از شكر تصفيه شده يا هر شيرين كننده ناسالم ديگر است.

 

به عنوان يك قاعده كلي، اين ايده عالي است كه به سراغ شيره انگور اصل از خاورميانه يا كشورهاي مديترانه اي برويد.

 

طرز تهيه شيره انگور اصل در خانه

 

آيا مي دانيد چگونه آب را بجوشانيد؟ سپس مي توانيد شيره انگور اصل را از ابتدا درست كنيد!

 

به صورت آنلاين، مي توانيد با دستور العمل هاي مختلفي براي تهيه شيره انگور اصل خانگي روبرو شويد.

 

اما اگر مي‌خواهيد سريع‌ترين راه را براي پختن شيره انگور اصل داشته باشيد، به دنبال آن نباشيد.

 

در زير دستور العملي وجود دارد كه به شما امكان مي دهد تنها در 30 دقيقه از شيره انگور اصل لذت ببريد - بله، تهيه ملاس خانگي مي تواند به همين سرعت و آسان باشد!

 

 

مواد تشكيل دهنده:

 

  • آب انگور

 

دستور پخت

 

  • در يك قابلمه بزرگ، آب انگور را به جوش بياوريد.
  • حرارت را كم كنيد و اجازه دهيد آب انگور بجوشد.
  • فومي را كه به سطح مي آيد برداريد.
  • به جوشيدن ادامه دهيد تا مقدار آب انگور به نصف كاهش يابد.
  • آن را از روي حرارت برداريد و اجازه دهيد تا به دماي اتاق برسد.
  • آن را به يك شيشه استريل شده با يك پوشش دربسته منتقل كنيد.

 

 

همين - شما اولين دسته شيره انگور اصل خود را درست كرديد! بله، فقط يك عنصر لازم است. و بله، درست كردن شيره انگور اصل مي تواند بدون دردسر باشد!

 

هنگام تهيه شيره انگور اصل خانگي در آشپزخانه خود، مي توانيد از آب انگور قرمز يا سفيد استفاده كنيد.

 

با اين حال، اگر شيره انگور اصل با ظاهر سنتي همان چيزي است كه مي خواهيد، به سراغ آب انگور قرمز برويد.

 

هنگام خريد آب انگور، بررسي كنيد كه 100 درصد خالص باشد. روي بطري يا كارتن آب انگور بايد نوشته شود كه شكر و ساير مواد افزودني ندارد.

 

با استفاده از انگور تازه نيز مي توانيد شيره انگور اصل درست كنيد. با اين حال، اين يك فرآيند زمان بر خواهد بود. اين به اين دليل است كه انگور را بايد ابتدا له كرد و سپس صاف كرد.

 

شيره انگور اصل خانگي براي استفاده در دستور العمل هاي استفاده از شيره انگور ، از تهيه كوكتل گرفته تا پخت كيك، به خوبي (يا حتي بهتر از) همتاي خريداري شده در فروشگاه است.

 

نحوه نگهداري شيره انگور

 

نگهداري شيره انگور اصل درست مانند نگهداري ملاس از هر نوعي است: بايد در جاي خشك و خنك قرار گيرد. براي دفع مورچه ها و ساير آفات بايد قبل از پوشاندن لبه شيشه پاك شود. شيره انگور ا را مي توان در يخچالي كه دماي آن پايين تر و پايدارتر است نيز نگهداري كرد.

 

خريد شيره انگور

 

بسياري از دوستداران رژيم غذايي سلامت در الگوي ناآگاهانه مدرنيته و در چنگال زندان زمين اسير مي شوند و حتي براي مواد غذايي ارگانيك به سراغ غذاهاي صنعتي و كارخانه اي كه برچسب طبيعي و ارگانيك بودن را به دروغ حمل مي كنند، مي روند!

بدون ترديد به شما مي گوييم كه براي خريد شيره انگور با هر ماده غذايي طبيعي ديگري كه ويژگي آن روييدن از دل زمين و يا به دست آوردن از طبيعت است، راهي جز تهيه آن از منبعي كه به كارخانه هاي نابود گر ختم نشود، نداريد. شيره انگور ملاير را فقط از توليدكنندگان با تجربه محلي تهيه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۲:۳۱ توسط:sam موضوع:

رشد فروش آنلاين محصولات آرايشي

شيوع ويروس كرونا شايد تاثير منفي قابل توجهي روي بسياري از حوزه‌هاي اقتصادي داشته اما تجارت الكترونيك به واسطه آن روزهاي خوبي را پشت سر مي‌گذارد. آخرين اطلاعات به دست آمده نشان از اين دارد كه وضعيت فعلي باعث رشد چشم‌گير تجارت الكترونيك آمريكاي لاتين در حوزه محصولات آرايشي و بهداشتي شده. ترس از ابتلا به ويروس و كاهش امكان خريد حضوري، به خوبي نشان مي‌دهد كه وضعيت براي فروش محصولات اين بخش در قالب فروشگاه‌هاي آنلاين وضعيت خوبي را پشت سر گذاشته و فعلا توانسته بخش عمده‌اي از كاهش درآمدها را جبران كند.

آخرين آمار منتشر شده نشان از اين دارد كه طي ماه‌هاي اخير چيزي حدود 10 ميليون نفر از ساكنين آمريكاي لاتين به سراغ خريد آنلاين محصولات آرايشي و بهداشتي رفته‌اند. موضوعي كه شايد تنها پاندمي و شيوع ويروس كرونا مي‌توانست به ايجاد آن كمك كند. جالب است بدانيد كه برخلاف ديگر نقاط دنيا، د ران منطقه آمازون يا eBay حرف اول را نزده و اين مركادو ليبره است كه توانسته با حضور در 18 كشور لاتين به عنوان قطب فروش آنلاين محصولات آرايشي شناخته شود. اين كمپاني آرژانتيني با وجود شيوع كرونا توانسته 45 درصد رشد فروش را تجربه كرده و حالا تعداد مشتري‌هاي خود را به 51.1 ميليون نفر برساند. با اين تفاسير پيش‌بيني مي‌شود كه كمپاني آرژانتيني فروشي معادل 55 ميليارد دلار را تجربه كند.

آخرين آمار منتشر شده نشان از اين دارد كه طي ماه‌هاي اخير چيزي حدود 10 ميليون نفر از ساكنين آمريكاي لاتين به سراغ خريد آنلاين محصولات آرايشي و بهداشتي رفته‌اند
ديويد گايسن به عنوان مدير شعبه مكزيك مركادو ليبره توضيح داده كه مشتري‌هاي وفادار آنها تا پيش از شيوع كرونا، معمولا هر 17 روز به سراغ خريد مجدد مي‌آمدند اما اكنون اين زمان به 12 روز كاهش پيدا كرده. نكته قابل توجه اين است كه بخشي از مشتري‌هاي آنها كه معمولا در بازه‌هاي يكساله به سراغ خريد محصولات آرايشي و بهداشتي مي‌رفتند، حالا اين كار را در زماني كمتر از 29 روز صورت مي‌دهند. مسئله‌اي كه به خوبي نشان مي‌دهد در شرايط فعلي، فروش آنلاين و تكيه بر تجارت الكترونيك مي‌تواند به عنوان راه نجات توليدكننده‌ها و فروشندگان محصولات آرايشي و بهداشتي شناخته شود. آمار منتشر شده به ما مي‌گويد كه در ابتداي شيوع كرونا، مشتري‌ها تنها به سراغ خريد ماسك، ژل ضدباكتري و دماسنج رفته‌اند اما اكنون نگاه ويژه‌اي به ديگر محصولاتي دارند كه معمولا و در شرايط عادي به سراغ آنها مي‌رفتند.

https://alexdiode.ir/%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۵:۳۹ توسط:sam موضوع:

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

در سال‌هاي اخير استفاده از ديوار سبز در طراحي داخلي و محوطه سازي روند رو به رشدي داشته است. ديوار سبز را با سه وجه به‌هم‌پيوسته مي‌توان شناخت: چيستي؟ چرايي؟ و چگونگي؟ در بحث چيستي به تعريف ديوار سبز و انواع آن مي‌پردازيم. در بحث چرايي با مزاياي ديوار سبز و كاربردهاي گسترده آن آشنا مي‌شويم. در بحث اجرا، چگونگي ساخت گرين وال و پيش‌نيازهاي آن را از ديد يك مجري ديوار سبز بررسي مي‌كنيم. تا انتها با ما همراه باشيد.

m8_185r.jpg

 

مقدمه

انبوه مزاياي حضور گياهان در محيط پيرامون ما، باعث شده به وجود آن‌ها علاقه‌مند و حتي وابسته شويم. گاهي گياهان را به‌صورت طبيعي و خودرو در محيط اطرافمان مي‌بينيم و بهره‌مند مي‌شويم. گاهي وقت‌ها بر اساس نقشه شهري و توسط شهرداري آن‌ها را در محوطه سازي و طراحي فضاي سبز شهري استفاده مي‌كنيم. گاهي هم در خانه خود گلدان‌هاي كوچكي را پرورش مي‌دهيم و از آن‌ها مراقبت مي‌كنيم. و البته در مواردي هم به كمك متخصصين، گياهان را با سبك زندگي مدرن پيوند مي‌زنيم. در اينجاست كه شركت ايده سبز به‌عنوان طراح و مجري طراحي بيوفيليك در ايران وارد عمل مي‌شود.

ديوار سبز يك روش‌ مدرن براي ايجاد باغچه‌هاي زنده است كه بر اساس نياز انسان امروزي شكل گرفته. خانه‌هاي كوچك، طبيعت به حاشيه رفته و آلودگي رو به گسترش ما را مجبور به خلق روش‌هاي بهره‌ورتر كرده. ديوار سبز يك تكنيك با بهرهوري بالا براي طراحي فضاي سبز داخلي و خارجي است. در اين مطلب از سه بعد به بررسي ديوار سبز مي‌پردازيم. چيستي ديوار سبز؟ چرايي ديوار سبز؟ و چگونگي اجراي آن؟

چيستي؟ | ديوار سبز چيست؟

اين تعريفي است كه مركز ديوار سبز دانشگاه استافوردشاير از ديوار سبز يا گرين وال ارائه كرده است:

"يك پوشش گياهي كه در مجاورت و يا روي يك سطح عمودي واقع مي‌شود"

اين يك تعريف كلي و كاملاً صحيح است. ديوار سبز يا گرين وال يك ديوار طبيعي يا گاها مصنوعي است كه به آن باغ عمودي هم مي‌گويند. ديوار سبز، سازه‌اي است كه گونه‌هاي گياهي متنوع به آن متصل شده و يك باغچه متراكم را به وجود مي‌آورند. در ديوار سبز گياهان اغلب در بستر رشدي متشكل از خاك، سنگ يا آب كاشته مي‌شوند. ازآنجايي‌كه بيشتر انواع ديوار سبز داراي پوشش گياهي زنده هستند، مجهز به سيستم‌هاي آبياري داخلي خواهند بود. البته گونه‌هاي خاصي از ديوار زنده هم وجود دارد كه به سيستم آبياري نيازمند نيست. ما در ديوار سبز خزه‌ اي يا ماس وال نيازي به آبياري نداريم. موضوع آبياري گياهان مصنوعي در ديوار سبز مصنوعي هم كه به‌كل منتفي است.

ديوار سبز در انواع نيمه‌هوشمند و هوشمند ساخته مي‌شود. گرين وال هوشمند و فعال اغلب شبيه به ديوارهاي سبز معمولي به نظر مي‌رسد. اما به دليل استفاده از هوش مصنوعي و فناوريهاي نوين اهداف بزرگ‌تري را دنبال مي‌كند. ويژگي اصلي يك ديوار زنده هوشمند، خودكار بودن فرآيند نگه‌داري و پرورش همچنين افزايش بهره‌برداري از سيستم است.

بحث انواع ديوار سبز كمي پيچيده است. ديوار سبز را با سناريوهاي مختلفي مي‌توان گروه‌بندي كرد. مثلاً بر اساس طبيعي بودن يا نبودن! بر اساس ثابت يا متحرك بودن! بر اساس نحوه اجرا! و البته يكي از روش‌هاي گروه‌بندي انواع ديوار سبز بر اساس بستر نگه‌دارنده است كه به شكل زير خواهد بود:

  • ديوار سبز كابلي
  • ديوار سبز مدولار
  • ديوار سبز شبكه‌اي
  • ديوار سبز نمدي
  • ديوار سبز هيدروپونيك

چرايي؟ | مزاياي ديوار سبز چه هستند؟

ساخت يك ديوار سبز طبيعي مزاياي زيادي دارد. اول‌ازهمه، نمي‌توان مزاياي بصري و زيبايي ديوار سبز را ناديده گرفت. قطعاً گرين وال مي‌تواند تأثير زيادي در زيباسازي يك محيط شهري ساخته‌شده از بتن و آجر بگذارد. بنابراين جايگزين كردن ديوار سبز با برخي المان‌هاي فضاي سبز داراي بهره‌وري پايين مي‌تواند ايده خوبي باشد. بايد ادعا كنيم كه مزاياي ديوار سبز بسيار گسترده‌اند اما مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه خواهيد خواند:

  • افزايش ارزش ساختمان

يكي از مهم‌ترين مزاياي ديوار سبز براي ساختمان‌ها و فضاهاي سبز خصوصي، افزايش ارزش مادي بنا است. دكوراسيون سبز به دليل طبيعي و يونيك بودن، ارزش مادي و معنوي بالايي دارد كه به ارزش بنا مي‌افزايد.

  • افزايش سرانه فضاي سبز شهري

آلودگي هوا، گرمايش زمين، افزايش روزافزون جمعيت و از بين رفتن منابع طبيعي خطر بزرگي براي نسل‌هاي آينده است. با توسل به معماري سبز و طراحي بيوفيليك مي‌توان اين روند خطرناك را كند و يا حتي متوقف كرد. افزايش سرانه فضاي سبز شهري به كمك اصول معماري سبز يك روش بهينه براي بهبود كيفيت زندگي شهري است.

  • ايجاد تهويه مطبوع در فضاهاي بسته

همان‌طور كه مي‌دانيد گياهان در كاهش دماي هوا و حفظ رطوبت محيط نقش زيادي دارند. همچنين كاهش سطح دي‌اكسيد كربن و توليد اكسيژن يكي از فعاليت‌هاي مستمر آن‌هاست. ايجاد يك سيستم سبز مي‌تواند راهكار خوبي براي جايگزيني با سيستم‌هاي تهويه مطبوع فعلي باشد. سيستم‌هاي تهويه مطبوع، هزينه بالايي براي ساختمان رقم مي‌زنند. در ساختمان‌هاي بيوفيليك گياهان با كمترين هزينه و بدون چشم‌داشت نقش يك سيستم تهويه مطبوع را ايفا مي‌كنند. در خانه‌هاي بيوفيليك سيستم هوشمندي براي رشد گياهان فراهم مي‌شود به شكلي كه گياه همچون سنگ، سيمان و فلز به جزئي از ساختمان بدل مي‌شود. البته جزئي زنده از آن! در ساختمان‌هاي بيوفيليك يك بازي برد-برد شكل مي‌گيرد كه هم گياه از آن بهره‌مند مي‌شود و هم انسان.

  • ايجاد عايق حرارتي و صوتي

همان‌طور كه اشاره كرديم گياهان دماي محيط را تعديل مي‌كنند. ديوار سبز مي‌تواند در حكم يك عايق حرارتي عمل كند و مانع هدر رفت انرژي در محيط شود. از سوي ديگر ديوار سبز صداهاي مزاحم محيط را جذب كرده و از آستانه شنوايي ما دور كنند. به‌اين‌ترتيب يكي از مزاياي ديوار سبز را مي‌توان كاهش نويز و صداهاي مزاحم دانست. يك شهر سبز يك شهر آرام و بدون آلودگي صوتي خواهد بود.

چگونگي؟ | نكاتي درباره طراحي و اجراي ديوار سبز

ديوار سبز كاربرد گسترده‌اي در طراحي فضاي سبز و طراحي دكوراسيون داخلي دارد. مي‌توانيد ديوار سبز را در فضاي بسته‌ي منزل، محل كار يا اتاق‌خوابتان داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آن را در فضاهاي باز همچون تراس سبز (تراس گاردن)، پشت بام سبز (روف گاردن) و در فضاي سبز شهري (لنداسكيپ) پياده كنيد. براي ساخت ديوار سبز به چند جزء اصلي نياز داريد. باوجود اين اجزاء مي‌توان يك گرين وال را طراحي كرد و مابقي موارد در درجه دوم اهميت قرار مي‌گيرند:

  • ديواري با موقعيت مناسب
  • يك پنل براي سوار كردن اجزاء گرين وال
  • گلدان
  • بذر يا قلمه گياه موردعلاقه‌تان

اگر فضاي مشخصي براي گرين وال در نظر داريد، شركت مجري ديوار سبز تناسب آن را با طرح موردنظر شما بررسي مي‌كند. اگر مشكلي براي اجرا وجود نداشت طرح اوليه و نوع ديوار سبز مشخص مي‌شود. گياهان مناسب ديوار سبز تهيه شده و تيم اجرايي دست بكار مي‌شوند. ايده سبز براي پروژه‌هاي خاص امكان طراحي سه بعدي فضاي سبز را نيز در نظر گرفته. به كمك طراحي 3D فضاي سبز شما مدل‌سازي پروژه را پيش از اجرا خواهيد ديد.

مرحله بعدي در پياده سازي ديوار سبز، ايجاد ساختار اجرايي و زيرسازي است. بسته به اينكه ديوار سبز به‌صورت پرتابل باشد يا ثابت فرآيند زيرسازي متفاوت است. گاهي به دليل امكان نشت رطوبت بايستي ديوار يا سطوح را عايق‌بندي كرد. گاهي نيز به دليل مقاومت پايين سطح نگه‌دارنده نياز به مقاوم‌سازي خواهد بود.

گام بعدي در اجراي گرين وال پياده سازي پنل است كه مابقي اجزاء روي آن سوار مي‌شوند. ايجاد گلدان يا سلول‌هايي براي پرورش گياه نيز ضروري خواهد بود. در انتخاب گياه مناسب براي ديوار سبز بهتر است كه با مجري ديوار سبز خود مشورت كنيد. بسته به شرايط جغرافيايي و ويژگي‌هاي ديوار سبز شما، نوع گياه مشخص مي‌شود. استفاده از گياهان بومي و هميشه‌سبز مي‌تواند انتخاب خوبي باشد تا هم ديوار زيباتري داشته باشيد و هم طول عمر گرين وال افزايش پيدا كند. استفاده از گياهاني چون ياسمن، كروتون، هوستا، مارانتا، ويرزيا، بيلبرجيا، پتوس، سرخس و ... در ديوار سبز مرسوم است. بااين‌حال از تنوع بالايي از گياهان سبز در ديوار سبز مي‌توانيد استفاده ببريد.

صحبت پاياني

كمي خلاقيت و تخصص به شما براي داشتن ديوار سبز موردعلاقه‌تان كمك مي‌كند. شركت ايده سبز به‌صورت تخصصي درزمينه‌ي طراحي و اجراي ديوار سبز طبيعي و مصنوعي فعال است. ساير خدمات ما شامل محوطه آرايي، طراحي و اجراي روف گاردن يا بام سبز، ساخت پرگولا، آلاچيق و تراس گاردن مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926 و 02177245295 با ما تماس بگيريد. رسالت ما افزايش كيفيت زندگي و پياده‌سازي ايده‌هاي سبز همشهريانمان است.

منبع: سايت ساده بگير


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۳۵ توسط:sam موضوع:

روشي ديگر از تليسان جهت باتري به باتري خودرو

روشي ديگر از تليسان جهت باتري به باتري خودرو

 

n9_j05.jpg

 

آيا اين تا به حال براي شما اتفاق افتاده است؟ شما با عجله روي صندلي راننده ماشينتان مي پريد تا بچه هايتان را به مدرسه و خودتان را سر كار ببريد. كليد را مي چرخانيد و براي بزرگنمايي آماده مي شويد - اما با چرخاندن جرقه، هيچ اتفاقي نمي افتد. شايد چند كليك يا ولگرد موتور شما. اما غير از اين؟ هيچ چيزي.

شما احتمالا خوب و خوب مي دانيد كه اينجا چه اتفاقي افتاده است. اين باتري مرده است و براي برخي از رانندگان به معناي تماس خودكار با شركت امداد باتري تليسان شماست

اما در واقع، اگر تجهيزات مناسب و كمي دانش در اختيار داشته باشيد، مي‌توانيد اين مشكل را به تنهايي برطرف كنيد - موتور خود را پرش كنيد و در كمترين زمان ممكن به جاده بازگرديد.

 

براي باتري به باتري ماشين به ابزار زيادي نياز نداريد

. اول، شما بايد يك ماشين كارآمد براي استفاده در باتري به باتري پيدا كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه هر دو صاحب خودرو راحت درپوش را باز كرده و باتري و پايانه هاي باتري را شناسايي مي كنند. كابل‌هاي اتصال  محبوب‌ترين ابزاري هستند كه براي ماشين‌هاي تقويتي به كار مي‌روند، زيرا ارزان هستند و ذخيره‌سازي آساني دارند.

 كابل هاي اتصال معمولاً داراي طول هاي مختلفي هستند كه از 10 تا 20 فوت متغير است. برخي از مردم فكر مي كنند كابل هاي بلندتر بهتر است تا مجبور نباشيد ماشيني را با باتري خالي حركت دهيد.

 

 

 اما، در حالي كه كابل‌هاي طولاني‌تر راحتي را فراهم مي‌كنند، ممكن است انرژي خود را از دست بدهند، زيرا هر چه كابل طولاني‌تر باشد، انرژي بايد دورتر سفر كند. گيج كابل نشان دهنده استحكام كابل ها است. هرچه گيج كمتر باشد، كابل ها ضخيم تر و محكم تر هستند. گيج شش يك اندازه استاندارد براي كابل هاي اتصال است

 

ايمني هنگار كار در برق خودرو

قبل از انجام هر گونه تعمير و نگهداري اوليه ماشين خود بايد تمام خطرات ايمني را در نظر بگيريد.

 ابتدا، مطمئن شويد كه كودكان كوچك در يك منطقه امن دور از موتور هستند، در حالي كه شما در حال ايجاد نحوه پرش باتري ماشين مرده هستيد.

يك لحظه وقت بگذاريد و دفترچه راهنماي ماشين خود را بخوانيد. برخي از وسايل نقليه براي داشتن يك پرش موفق به مراحل اضافي نياز دارند.

 

اگر مطمئن نيستيد كه چه كاري بايد انجام دهيد، براي مشاوره با مركز امداد باتري تليسان تماس بگيريد تا در اسرع وقت به ياري شما برسند.

 با فرض اينكه ماشين شما اجازه انتقال قدرت را مي دهد، بايد مراقب باشيد كه از شوك الكتريكي خطرناك جلوگيري كنيد. هنگامي كه كابل هاي اتصال را كنترل مي كنيد، توجه داشته باشيد كه وظيفه آنها انتقال جريان الكتريكي از يك ماشين به ماشين ديگر است.

 هنگامي كه يك سر كابل هاي اتصال به ماشين وصل شد، گيره هاي فلزي را به چيزي جز هدف مناسب لمس نكنيد. همچنين توصيه مي شود در صورت پخش جرقه در هوا از يك جفت عينك محافظ استفاده كنيد.

حال كه اتصال دو قطب موافق به يكديگر موفق بوده است كافي است تمام ادوات برقي خودرو را خاموش كنيد و سپس استارت بزنيد و پس از روشن شدن چند ثانيه اتصال را برقرار نگه داريد و سپس كابل ها را جدانمائيد.

منبع : وب سايت تليسان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۹:۴۲ توسط:sam موضوع:

مزاياي استفاده از تكنولوژي ccHDtv در دوربين هاي مداربسته

مزاياي استفاده از تكنولوژي ccHDtv در دوربين هاي مداربسته

لازم به ذكر نيست كه امنيت هر روز، بيشتر و بيشتر با پلتفرم تحت پروتكل اينترنت (IP) در هم آميخته مي شود. بسياري از كاربران كه از بستر كابلهاي كواكسيال و فضاي دوربينهاي مداربسته آنالوگ استفاده مي كردند در مقابل مهاجرت كامل بسمت سيستمهاي تحت شبكه مقاومت مي كنند. علت اصلي شايد هزينه بالاتر  و تنظيمات سخت تر سيستمهاي مبتني بر پلتفرم شبكه باشد. در مقاله پيشين بيشتر بر روي تكنولوژي ccHDtv  توضيحاتي داديم و در اين مقاله بيشتر كاربردهاي آن پرداخته شده است.

ccHDtv سيگنالهاي ويدئويي ديجيتال را روي بستري از كابلهاي كواكسيال منتقل خواهد كرد. با اين كار نياز به مهاجرت از سيستمهايي با زيرساخت كواكسيال به سمت سيستمهاي تحت شبكه به صرفه تر خواهد شد و نياز به زمان كوتاهتر و هزينه كمتري براي انجام تغييرات وجود خواهد داشت. با تكنولوژي ccHDtv كافي است كاربران دستگاههاي متصل به شبكه كواكسيال را تغيير دهند و كابلهاي كواكسيال كاملا نقش بستر انتقال را خواهند داشت.

البته مزاياي تغيير سيستمها به فرم ccHDtv فراتر از اين حرفهاست. در مقايسه با سيستمهاي IP كه محدوديت ارسال تا 100 متر در طول كابل داشتند، در سيستمهاي ccHDtv فاصله انتقال بسيار بيشتر است.

به گفته Morgan Lan مدير عامل شركت Fuho كه مصولاتشان را بر مبناي اين تكنولوژي طراحي كرده اند:

بدون استفاده از تقويت كننده هاي سيگنال، تصاوير ويدئويي HD مي توانند تا 800 متر مسافت را در طول كابل بدون افت كيفيت طي كنند.

مزيت ديگر اين است كه در سيستم ccHDtv يك كابل كواكسيال ميتواند 16 دوربين مداربسته را پشتيباني نمايد بشكلي كه در هر كانال پهناي باندي بالغ بر 31.6 مگابيت در ثانيه داشته باشيد.

 

اين ميزان پهناي باند براي انتقال سيگنالهاي HD تمام دوربينهاي مداربسته كفايت مي كند.

در طول نمايشگاهي در تايپه، شركت Fuho شكلهاي مختلف راهكار ccHDtv را كه شامل دوربينهاي مداربسته 4K مي شدند، به نمايش گذاشت. بگفته Lan اين تكنولوژي بدليل قابليت انتقال سيگنالها در مسافت بالا در طول كابل كواكسيال ، مي تواند گزينه ايده آلي براي سايتهاي بزرگ باشد.

زمينهاي گلف و پايگاههاي نظامي نمونه هاي خوبي از مكانهايي هستند كه تكنولوژي ccHDtv مي تواند گزينه بسيار مناسبي براي آنها باشد.

محصولات مبتني بر تكنولوژي ccHDtv در شركت Fuho مي توانند در جايگاههاي متفاوتي مورد استفاده قرار گيرند.

همچنين اين سيستم مي تواند همانند دوربينهاي مداربسته تحت شبكه در اتاق مديران و هيئتهاي اجرايي و انجمنها بصورت پنل نظارتي مديران مورد استفاده قرار گيرند.

راهكارهاي Onborad(يكپارچه بر روي دستگاه)  شامل يك دوربين مداربسته با قابليت انتقال تصاوير به مركز ارتباطي از طريق تكنولوژي 3G يا 4G خواهد بود. تصاوير ويدئويي مي توانند از اين طريق ذخيره يا تحليل شوند. اين يك راهكار ايده آل براي مديران و مسئولين ناوگانهاست كه نياز به بررسي و نظارت رانندگان دارند.

اين در حالي است كه دوربينهاي مداربسته تحت شبكه با مدلهاي 2K و 4K به بازار آمده اند و همگي از قابليت تحليلگر ويدئويي داخلي برخوردارند.

تحليلگر ويدئويي مي تواند براي مثال تشخيص دهد كه جسمي كه قرار نبوده حركت نمايد جابجا شده است يا مثلا كه جسمي كه زماني در جايي قرار داشته، به يكباره غيب شده است(دزدي) . اين قابليت هم مي تواند بخوبي در مدارس و كارخانه ها مورد استفاده قرار گيرد.

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته
  5. دوربين مداربسته چيست؟
  6. تجهيزات دوربين مداربسته
  7. انواع دوربين مدار بسته
  8. بهترين دوربين مدار بسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۵:۳۲ توسط:sam موضوع:

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

 

چند سالي هست كه ارز ديجيتال در بين معاملات مردم كشورهاي مختلف، جاي ارز هاي فيزيكي را گرفته است. سهم معاملات ارزهاي ديجيتال در يكي دو سال گذشته نشان داده كه اقداماتي جدي توسط عموم مردم در زمينه مشاهده، اطلاع رساني و حتي تبادلات ارزي، صورت گرفته است.

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، يكي از اقدامات مهم سايت هاي صرافي ها است، تا افراد را به سمت معاملات هرچه بيشتر ارز هاي ديجيتال بكشانند. براي سفارش طراحي سايت ارز ديجيتال مي توانيد به سايت پيام آوا پردازش مراجعه كنيد.

پيش از اينكه بخواهيم درخصوص طراحي سايت ارز ديجيتال صحبت كنيم؛ لازم است بدانيم كه ارز ديجتال يا رمز ارز چيست و چگونه مي توان به وسيله آن كسب درآمد كرد. شركت پيام آوا پردازش به شما در زمينه شناخت و طراحي سايت كمك مي كند. رمز ارز ها يا همان ارز هاي رمز نگاري شده، جهت جايگزيني ارز هاي سنتي و فيزيكي به وجود آمده اند. رمز ارز ها يا cryptocurrency به ارز هاي ديجيتالي گفته مي شود كه جهت تراكنش هاي مالي، رمز نگاري هاي پيچيده اي دارند. كنترل آن ها توسط مركز خاصي، صورت نمي گيرد، محدوديت جغرافيايي ندارد، مقرون به صرفه هستند و بر مبناي حفظ حريم خصوصي ايجاد شده اند. شرط اساسي اين كه بتوانيم ارزي را رمز ارز به حساب بياوريم، چنين خصوصياتي است:

  • به صورت غيرمتمركز ذخيره شوند.
  • هيچ گونه هويت فيزيكي نداشته و و تنها روي كامپيوتر تعريف شوند.
  • هر كاربر، كدي اختصاصي دارد تا از دسترسي افراد ديگر جلوگيري كند.
  • براي استفاده از آن ها به وارد كردن همه اطلاعات شخصي، نياز نيست .
  • ارز هاي ديجيتال را مي توان، به هر نقطه اي از جهان ارسال نمود.

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

از آنجايي كه زندگي همه ما با دنياي الكترونيك و ديجيتال گره خورده است، براي اطلاع ازآخرين اخبار رمز ارزها، انجام كارهاي روزانه، خريد ارز ديجيتال و بسياري از امور مربوط به رمز ارز ها، نياز داريم كه به سايت هاي ارائه دهنده خدمات مراجعه كنيم. همين امر باعث مي شود تا ما و خدمات دهندگان، از مزاياي زيادي بهره مند شويم.

 

 

 

 

 

يكي از اين مزايا، صرفه جويي در وقت و هزينه هاي جاري است. كاربران امروزي براي اطلاع از آخرين قيمت ارز و سكه، در ابتدا به فضاي اينترنت مراجعه مي كنند. در بازار رمز ارز ها، وقت بسيار ارزشمند تر از طلا به حساب مي آيد. در كنار طراحي سايت صرافي آنلاين، شما نياز به بهينه سازي و سئو سايت خود، جهت ارتقا رتبه و نمايش مناسب در موتورهاي جستجو را خواهيد داشت. شركت پيام آوا پردازش با در نظر گرفتن نكات مهم طراحي سايت، طراحي سايت ارز ديجيتال شما را انجام مي دهد.

دلايل اصلي لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال:

  • باز كردن بستر مناسبي براي نقد كردن درآمد فريلنسرها
  • پذيرش و تمايل بالا در خصوص ارز ديجيتال از سوي مردم در سالهاي اخير
  • تحريم ايران در پرداخت هاي بين المللي
  • راحتي كار صرافي ها
  • بالا رفتن ميزان درخواست خريد و فروش ارزهاي ديجيتال
  • كمبود سايت هاي معتبر صرافي آنلاين
  • راهي مناسب براي كسب درآمد از فضاي آنلاين
  • فضاي مناسب براي اطلاع رساني لحظه به لحظه در خصوص ارز ديجيتال

چرا طراحي سايت ارز ديجيتال؟

 

با توجه به اينكه خدمات صرافي ها محدود به خريد و فروش ارز هاي فيزيكي نيست؛ همچنين با انقلاب بلاكچين، ابداع بيتكوين، اتريوم و ديگر ارزهاي ديجيتال و استقبال بي نظير مردم سراسر جهان از چنين ارز هايي، طراحي سايت براي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال فرصتي  مناسب به حساب مي آيد. درواقع در حال حاضر، بسياري از صرافي هاي سنتي براي تبادلات رمز ارز ها، اقدام به طراحي سايت ارز ديجيتال كرده اند تا در حجم معاملات اين ارز ها نيز، موثر باشند. بنابراين، افرادي كه به دنبال كسب درآمد از طريق راه اندازي، خريد و فروش ارزهاي ديجيتال (cryptocurrency) هستند، مي توانند با ساخت يك سايت صرافي آنلاين، به ارائه اين خدمات بپردازند. از آنجا كه اين سايت هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال ملزم به رعايت امنيت بالا مي باشند، شركت پيام آوا پردازش كه توجه ويژه اي به بحث امنيت سايت ها دارد، مي تواند در اين زمينه به صرافان مشاوره و خدمات ارائه دهد.

در صرافي هاي آنلاين، قيمت ارز هاي ديجيتال و غيره دائما در حال تغيير است. با رويت و مشاهده اين سايت ها متوجه خواهيد شد كه قيمت ها لحظه اي در حال نوسان هستند.

اگر مجموعه اقتصادي وسيعي داريد و يا اين كه حوزه كاري شما بين المللي است، وجود يك سايت بسيار به شما كمك مي كند. داشتن يك صرافي آنلاين به شما كمك مي كند علاوه بر به نمايش گذاشتن اطلاعات به روز ارز ديجيتال، كه بسياري در حال دنبال كردن اخبار مربوط به آن هستند، به عنوان كسب و كار بزرگ تري، در داخل و خارج، شناخته شده شويد.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1076396-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

راه اندازي سايت صرافي ارز ديجيتال

درست است كه ارزهاي ديجيتال همچون بيت كوين و اتريوم، براي همه جذابيت بالايي دارد؛ اما بايد در نظر بگيريد كه طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، نيازمند رعايت يك سري پروتكل ها و قوانين است. توجه داشته باشيد كه ساخت سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان حرفه اي سايت كه در مورد علوم بلاك چين ها و طراحي سايت اكسچنج اطلاعات داشته باشند، طراحي شود. اگر طراحي سايت شما به صورت حرفه اي و درست انجام شود، مي تواند تاثير قابل توجهي در كسب و كار و درآمد شما داشته باشد. طراحان شركت پيام آوا، با كمال افتخار مي توانند طراحي سايت صرافي ديجيتال شما را با بهترين كيفيت انجام دهند.

با توجه به امكانات مورد نياز ، تقاضاي صاحبان سايت و همچنين نياز ها و اولويت هاي آنان، هزينه ساخت و راه اندازي صرافي ارز ديجيتال و ديگر سايت هاي تخصصي متفاوت است.

همانگونه كه مي دانيد، طراحي سايت ارز ديجيتال، باتوجه به معاملات سنگيني كه در آن مي شود، به امكانات و امنيت بالايي نيازمند است. در طراحي و راه اندازي اين سايت ها، موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت، امنيت پرداخت ها و بهره مندي از انواع كيف پول هاي ارزهاي ديجيتال، در نظر گرفته مي شود.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/866488-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۵:۰۱ توسط:sam موضوع:

يادگيري نحوه ايجاد كلاژ عكس در فتوشاپ

به فتوشاپ علاقه منديد؟ آيا قصد يادگيري ايجاد كلاژ در فتوشاپ را داريد؟ در اين بخش از آموزش فتوشاپ راهنماي گام به گام براي وارد كردن و تنظيم عكس ها در فتوشاپ آورده شده است. يادگيري نحوه ايجاد كلاژ عكس در فتوشاپ در شرايط مختلف مفيد خواهد بود.  يك كلاژ مي تواند يك داستان كامل را به تصوير بكشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشيد تا با ايجاد كلاژ بيشتر آشنا شويد.

 

براي يادگيري فتوشاپ تعداد زيادي برنامه سازنده كلاژ وجود دارد ، اما Photoshop CC كنترل بيشتري به شما مي دهد. اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا كل فرآيند را فقط با يك برنامه به اتمام برسانيد و شامل تمام تنظيمات لازم تصوير مي باشد. (براي برخي از بهترين برنامه ها ، به خلاصه بهترين ابزارهاي موجود براي سازندگان كلاژ مراجعه كنيد).

فتوشاپ يكي از رايج ترين برنامه ها براي اين نوع كارها است. اگر هنوز آموزش كافي نداريد دوره حرفه اي فتوشاپ را آغاز كنيد.

در اين دوره حرفه اي فتوشاپ ياد مي گيريد كه چگونه عكس ها را به فتوشاپ وارد كنيد ، آنها را در يك صفحه قرار دهيد و در قاب هاي رنگي حاشيه بندي كنيد. اگر مي خواهيد مهارت هاي فتوشاپ خود را در زمينه هاي ديگر افزايش دهيد.

01. عكسهاي خود را انتخاب كنيد

در ابتداي دوره حرفه اي فتوشاپ عكس هاي خود را انتخاب كنيد. خلاصه كردن كل مجموعه تصاوير در يك صفحه غيرممكن است ، بنابراين بايد انتخابي باشيد و حداكثر به 5-8 تصوير بچسبيد. انتخاب يك تصوير در صورتي مهم است كه بخواهيد بيننده را به خود علاقه مند كنيد - كلاژها فقط ازدياد تصاوير تصادفي نيستند ، بلكه نمايانگر روايتي روان هستند كه انواع مختلفي از زاويه ، شكل ها و سبك ها را ارائه مي دهد.

براي آموزش سريع فتوشاپ سعي كنيد از تصاويري متناسب با اندازه هاي مختلف فريم استفاده كنيد و فقط بهترين و مناسب ترين تصاوير خود را انتخاب كنيد. جمع آوري كلاژ در يك رديف از يك رنگ يا يك عنصر مشترك مي تواند همه چيز را به هم نزديك كند ، در حالي كه تصاوير متضاد باعث ايجاد تنش مي شوند و تمايل به جلب توجه دارند. هر تصوير بايد به خوبي در معرض ديد و تمركز باشد.

در د.وره مقدماتي فتوشاپ اگر مطمئن نيستيد كه چه چيزي خوب به نظر مي رسد ، براي الهام گرفتن از چند طرح مجله بازديد كنيد. با استفاده از يك سازمان دهنده كتابخانه ، مانند Lightroom يا Bridge ، روند كار ساده تر مي شود ، و مرتب سازي چندين عكس در يك زمان آسان تر مي شود ، اگرچه Finder به همان خوبي كار مي كند. قبل از گردآوري عكسها ، از اين مرحله براي تنظيمات لازم در عكس استفاده كنيد.

02. سند ايجاد كنيد

در اين قسمت از د.وره مقدماتي فتوشاپ  هنگامي كه سند خود را ايجاد مي كنيد ، اندازه صفحه به خروجي در نظر گرفته شده از كلاژ شما بستگي دارد ، به اين معني كه آيا براي ديجيتال است يا قابل چاپ (بيشتر كلاژها در قالب افقي بهتر به نظر مي رسند). پنجره جديد سند فتوشاپ انواع "تنظيمات پيش فرض سند" را براي سهولت در اين انتخاب نمايش مي دهد ، خواه اندازه صفحه قابل چاپ باشد يا اندازه ديجيتال استاندارد براي وب و تلفن همراه. اگر يك اندازه سفارشي مي خواهيد ، گزينه هايي براي تغيير عرض ، ارتفاع ، وضوح و حالت رنگ نيز وجود دارد. بعداً مي توانيد اين مورد را در Image> Size Fabric ويرايش كنيد. من از اندازه سند 1920 پيكسل در 1080 پيكسل ، RGB ، صفحه استاندارد HD استفاده كردم.

 

03. وارد كردن تصاوير

روش هاي مختلفي براي آموزش سريع فتوشاپ و  جمع آوري تصاوير در يك فايل وجود دارد. شايد ساده ترين حالت كشيدن و انداختن تصاوير از Finder ، مستقيماً روي بوم است كه آنها را به عنوان اشياي هوشمند وارد مي كند. مزيت اين است كه شما مي توانيد بدون از دست دادن كيفيت ، آنها را تغيير مكان دهيد و اندازه آنها را تغيير دهيد.

 

متناوباً ، مي توانيد تصاوير را به صورت لايه هاي پيوند خورده تعبيه كنيد ، به اين معني كه در حالي كه به پرونده هاي اصلي رايانه خود پيوند مي خوريد ، در حالي كه از زمان پردازش كند جلوگيري مي كنيد ، به عنوان نسخه هاي با وضوح پايين روي بوم ظاهر مي شوند. اين كار را با فشار دادن طولاني كليد Alt هنگام كشيدن و رها كردن تصاوير در پرونده انجام دهيد.

 

تكنيك ديگر براي آموزش سريع فتوشاپ  اين است كه همه تصاوير را در پنجره هاي جداگانه فتوشاپ باز كنيد ، هر كدام را با Cmd + A انتخاب كنيد ، با Cmd + C كپي كنيد ، سپس با Cmd + V در سند اصلي جاي گذاري كنيد. همچنين مي توانيد طرح ويندوز خود را تغيير دهيد تا دو را مشاهده كنيد پرونده ها را به يك باره ، لايه ها را به يكديگر بكشيد و رها كنيد.

 

04. تصاوير را در اطراف قرار دهيد

در ابتداي آموزش طراحي با فتوشاپ  قبل از اينكه زمان زيادي را صرف تصفيه كلاژ كنيد ، بايد عكس هاي مناسب را در مكان هاي مناسب دريافت كنيد. با استفاده از ابزار Selection تصاوير را به اطراف بوم منتقل كنيد تا زماني كه به نظر مي رسد همه در صفحه قرار بگيرند. مي توانيد لايه ها را با استفاده از نماد چشم در سمت چپ هر لايه در صفحه لايه ها روشن و خاموش كنيد. لايه ها را با استفاده از ابزار Free Transform (Cmd + T) مقياس زده و بچرخانيد و دسته هاي قاب تبديل را بگيريد. نگه داشتن كليد Shift نسبت ها را حفظ مي كند ، در حالي كه نگه داشتن كليد Alt از مركز گسترش مي يابد. در ويرايش> اصلاح مي توانيد گزينه هاي بيشتري براي ويرايش پيدا كنيد.

05. Line drawing To split the image

use the Pen tool (with lines applied) or the Rectangle tool to add lines. I created a long white rectangle on the canvas, copied it with Cmd + J, moved it and rotated it to bend freely, then repeated this process until all the strokes (including the outer borders) were done. If you are having trouble aligning your images, you can drag the guides out of the rulers (Cmd + R or View > Drag Ruler Guides). You can also select multiple layers and use Layer > Arrange to smooth them out.

06. Mask the spare image

You may notice some photos overlap because the border is set to hide the backup. Use the Constraints box to select the unwanted areas on each layer, right-click and choose Invert Selection to undo this option and click the Mask button at the bottom of the panel (inside the square). circle, etc.) If you change your mind, you can change the mask later by painting the mask area in black and white. Repeat this step for each layer so that all layers are aligned to their borders. Importing a photo as a Smart Object doesn’t lose the original photo, so you can easily delete it instead of hiding unnecessary areas. Then, to transfer the image to the box, double-click the layer to open the Smart Objects window and drag it there.

07. Add and export text

If you like the collage design, you can add a title or mesغير مجاز مي باشدe. Select the text tool from the toolbar and draw a text box on the canvas. Draw in very dark or light areas if possible. On the Font tab, select a font and color, and enter your text. If you can’t read the text, you need to create a filled rectangle behind it and then soften the text by reducing the blur or changing the composition. I also added an underline to remove the yellow from the image using the eyedropper. Save photo as .psd file


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۴:۲۹ توسط:sam موضوع:

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۰۰ توسط:sam موضوع: