88 بلاگ 88 بلاگ .

88 بلاگ

موانع موجود در راه اندازي كارگاه

مشكلات موجود در راه توليدات در ايران چيست ؟

كيف و كفش ? محصولي هستند كه هم مردان و زنان به صورت روزمره به آن نيازمند هستند

و در واقع نمي توانند اين كالا را از زندگي خود حذف كنند. در حال حاظر با توجه به افزايش قيمت دلار كيف هاي خارجي

به صورت وحشتناكي گران شده اند. به عبارتي براي خريد يك كيف خارجي شما بايد حقوق چندين ماه خود را برپردازيد.

خوشبختانه در اين اوضاع بد مالي, هنوز افرادي هستند كه دست در كار توليدات دارند و سعي مي كنند,

تا با حداقل قيمت اما با حداكثر كيفيت بهترين

محصولات ايراني را در اين مرز و بوم ارائه دهند. ما در اين مقاله از توليدي كيف  سعي مي كنيم

شما را با مشكلات و حقايت توليد كنندگان در ايران بيشتر آشنا كنيم.

از مشكلات اصلي توليدي كيف در شرايط فعلي

همانطور كه مي دانيد يكي از سخترين شغل ها در ايران تاسيس كارخانه ها

و يا توليدي هاي محصولاتي شبيه به كيف و كفش است. دليل سخت بودن اين گونه مشاغل بسيار متعدد است كه مهمترين آنها عبارتند از:
عدم حمايت دولت از كسب و كار هاي كوچك: دولت با توجه به مشكلات اقتصادي و تحريم هاي آمريكا وارد فضاي سخت اقتصادي شده است

و در حال حاظر توانايي حمايت مالي و هر نوع حمايت ديگري را ندارد.

خريد گران و ثابت نبودن قيمت هاي محصولات اوليه براي ساخت كيف

يكي ديگر از سخترين بخش هاي توليد داخلي, تهيه مواد اوليه,

مثل چرم طبيعي و يا چرم مصنوعي ست كه به دليل افزايش روز افزون قيمت دلار توليد كننده ها را زير فشار قرار داده است.
عدم حمايت مردم از توليدكنندگان ايراني : يكي از بدترين اخلاق مردم ايران عدم حمايت مردم از توليدات داخلي ست,

كه البته در چند سال اخير حمايت هاي مردن از توليد كنندگان داخلي كمي بهتر شده است

ولي باز هم مردم بايد سعي كنند به توليد كنندگان هم وطن خود اعتماد بيشتري داشته باشند

و سعي كنند در سبد خريد خود كالا هاي ايراني بيشتري را قرار دهند.

حمايت ما از توليد كندده هاي واقعي در داخل كشور

حال كه از مشكلات توليد در اين زمينه با شما صحبت كرديم بد نيست كه بدانيد ايران در توليدات كيف و كفش بسيار حرفه است

و به دليل در دست داشتن دوزنده هايي ماهر و البته دلسوز, همواره در صنعت توليدي كيف هم در ايران و هم در خارج از كشور پيشرو بوده است.

ما نيز مي توانيم با كمي حمايت به توليد كنندگان داخلي كمك كنيم . به عنوان مثال يكي از توليدي كيف هاي خوب در ايران شركت كيف يك است,

اين توليدي در حال حاظر با توجه به دارا بودن كارگران ماهر و در دست داشتن

چرم هاي طبيعي و مصنوعي مرغوب توليدات كيف خود را به صورت انبوه به پيش ميبرد.

نتيجه گيري: ما در اين مقاله به شما از سختي هاي مربوط به توليدات در ايران را ذكر كرديم,

كه در اين شرايط سخت افراد دلسوزي سعي مي كنند با تمام تلاش كيف هاي خوبي را به ما ارائه دهند.

يكي از اين توليدي كيف ها توليدي ارزان كيف  است كه شما ميتوانيد از سايت آنها نيز به صورت آنلاين

خريد اينترنتي انجام دهيد و از اين طريق از آنها حمايت كنيد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86

سايت منبع :

http://arzankif.ir


برچسب: موانع موجود در راه اندازي كارگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۴۷ توسط:sam موضوع:

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

ا

U??³???± ?©?§?±?? U? U?U??²?§ ?©?§?±?? ???±?©U?U?

به گزارش مهاجر مپ امروزه بسياري از ايرانيان ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي به كشورهاي ديگري از جمله تركيه مهاجرت كنند، دليل اين مسئله چيست؟ در چند پاسخ كوتاه به شما عزيزان توضيح مي دهيم. نخست اين كه هزينه زندگي در تركيه با ايران تفاوت چنداني ندارد، اگر شما زبان تركي را بياموزيد مي توانيد با يكي از مهم ترين كشور ها كه پل ارتباطي با اروپا است ارتباط برقرار كنيد.

اين روز ها تركيه تبديل شده است به يك پايگاه براي ايرانياني كه مي خواهند رويكردي ديگر از آزادي مدني را دريافت كنند. به هر حال اگر مي خواهيد در اين كشور زندگي خوبي داشته باشيد، قطعا بايد شهروندي خوب باشيد. نخست يك حساب بانكي باز خواهيد كرد. باز كردن حساب بانكي براي افراد مقيم اين كشور كه از خارج وارد مي شوند قوانين خاص خود را دارند.

 

افتتاح حساب بانكي در تركيه نياز به دريافت شماره مالياتي يا همان كد مالياتي خواهد داشت. اين كد با هر پاسپورتي قابل دريافت است و هيچ محدوديتي چه براي ايرانيان و چه تبعه هاي ديگر كشور هاي دنيا ندارد.

به هر حال شما مي توانيد در بانك زراعت  و يا چند بانك ديگر حساب باز كنيد كه فعاليت براي ايرانيان را بدون مشكل مي دانند.

افتتاح حساب در زراعت بانك

بانك زراعت تركيه احتمالا نامي است كه بسياري از ايراني ها در حين دريافت اقامت و يا حضور در كشور تركيه و تحقيق در مورد سرمايه گذاري در مورد آن بسيار مي شنوند، در واقع اين بانك يكي از مراجع معتبر و بزرگ ترين واحد هاي تجاري است كه در شهر هاي مختلف اين كشور شعبه هاي مختلف دارد. در واقع اگر مي خواهيد بدون دردسر يك حساب بانكي در تركيه داشته باشيد، ما به شما زراعت بانك را پيشنهاد مي كنيم.

شما ميتوانيد بدون اقامت تركيه نسبت به افتتاح حساب اقدام كنيد.

اين بانك فعاليت هاي تجاري را بر اساس الگوهاي غربي و سرمايه داري بنا كرده و جالب است بدانيد كه در سال ???? ميلادي به عنوان برترين بانك در تركيه شناخته شده است، اين بانك البته خدمات ويژه اي براي مشتريان ايراني خواهد داشت. در واقع اگر مي خواهيد در تركيه و در يك بانك ترك، افتتاح حساب كنيد، قوانين عجيب و محدودي پيش و روي شما نيست.

ايرانيان مقيم كشور تركيه و يا حتي كساني كه در اين كشور حضور ندارند نيز مي توانند با بهره گيري از خدمات تركيه هلپر از وام هاي پرسود زراعت بانك استفاده نمايند.

شما حتي مي توانيد با كارت هاي اعتباري زراعت بانك تركيه، و افتتاح حساب در آن از پرداخت هاي آنلاين استفاده نمائيد، حتي امكان استفاده از سيستم تلفن بانك و اينترنت بانك نيز در هر كجا از جهان وجود دارد.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت در كشور تركيه احتمالا يكي از دغدغه هاي كساني است كه مهاجرت به تركيه دارند و به هر دليلي فعلا نمي توانند از ايران خارج شوند و يا اين كه مي خواهند صرفا از خدمات اين بانك استفاده كنند، پيش از هر كاري شما نياز به دريافت شماره مالياتي خواهيد داشت.

 

قوانين خاص خود را دارد و يك سري مدارك براي تاييد اعتبار و هويت شما نيز دريافت مي گردد، تيم تركيه هلپر سال هاست كه در زمينه انجام فعاليت ها و خدمات اقامتي براي ايرانيان مقيم تركيه فعاليت هاي گسترده اي انجام مي دهد.

يكي از عمده فعاليت هاي اين تيم بهره گيري از خدمات بانك زراعت براي كساني است كه قصد خروج از كشور را ندارند و يا اين كه وارد تركيه شده اند اما سردرگم، چيزي در مورد نحوه افتتاح حساب و دريافت كد مالياتي نمي دانند.

به هر حال شما با مراجعه به پرتال رسمي اين برند، مي توانيد تمامي خدمات آن ها را بررسي فرمائيد.

افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت

دپوزيت چيست؟ آيا در مورد آن اطلاعات داريد؟ اگر قصد مهاجرت به كشور تركيه را خواهيد داشت احتمالا با تيتر هايي نظير افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت روبرو مي شويد. مسئله اين است كه در اين كشور براي افتتاح حساب شما بايد مبلغي معادل ?? تا رنج ?? هزار لير و گاهي حتي بيشتر را در حساب داشته باشيد، اين مبلغ به مدت ?? روز نزد بانك مي ماند و بانك براي آن مبلغ ?? درصد سود پرداخت مي كند.

براي بسياري اين يك مشكل بزرگ است و ترجيح مي دهند كه چنين رقمي را وارد حساب بانكي نكنند، تركيه هلپر به يكي از خدمات ديگر خود در اين زمينه اشاره مي كند، شما مي تواند بدون نياز به اين سپرده عمليات افتتاح حساب را انجام دهيد و از خدمات بانكي زراعت تركيه استفاده فرمائيد.

شما با ثبت شركت در تركيه نيز مي توانيد حساب باز كنيد.

براي شما توسط اين بانك ها مستر كارت يا ويزا كارت نيز صادر خواهد شد كه اعتباري جهاني خواهد داشت و در تمامي كشور هاي اروپايي، امريكايي و اسيايي قابل استفاده است. در حال حاضر با توجه به قوانين مي توانيد در كم ترين زمان ممكن به عنوان يك شهروند خارجي حساب بانكي باز كرده و از خدمات آن بهره مند شويد.

 

دريافت سود بانكي در تركيه

يكي از مزاياي استفاده از حساب هاي بانكي كشور هاي تركيه اي سود بسيار مناسب و همينطور عدم دريافت كارمزد در بسياري از تراكنش ها است،

يعني شما در خريد هاي اينترنتي و پرداخت هاي حضوري توسط بانك هاي معتبر هيچ گونه مبلغ اضافه و مالياتي پرداخت نمي كنيد. در نتيجه سياست كاري اين بانك ها حضور شما به عنوان مشتري و سرمايه گذار خارجي است.

 

شما همينطور مي توانيد براي كسب اطلاع در مورد هر كدام از موضوعاتي كه در بالا توضيح داده شد از روش هاي تماس و پشتيباني استفاده كنيد، آن ها در كم ترين زمان ممكن شما را راهنمايي خواهند كرد و اگر مي خواهيد بدون دردسر در تركيه افتتاح حساب بانكي انجام دهيد، حالا اين فرصت فرا رسيده است.

براي تاييد حساب و احراز هويت معمولا از شما حضور در تركيه و يا آدرس هاي حقيقي براي شخص حقيقي درخواست مي شود. اين مشكل توسط فعاليت هاي مستمر اين تيم در راستاي آسان سازي بازگشايي حساب هاي بانكي و فعاليت هاي اقتصادي براي ايرانيان رفع گرديده است.

براي آگاهي از آخرين نرخ سود بانكي در تركيه اين مطب را بخوانيد

به ياد داشته باشيد كه شما براي خريد ساده و حتي يك سيم كارت نيز به كد مالياتي نياز خواهيد داشت.

فعاليت اقتصادي قانوني براي ايرانيان مقيم تركيه

اصلي ترين نكته در مورد فعاليت شما در كشور تركيه اين است كه هيچ گونه شك و شبهه قانوني وجود نداشته باشد، تمامي اين مشكلات توسط تركيه هلپر حل شده است و شما به هيچ عنوان درگير مسائل مالي و همينطور تبصره هايي نمي شويد كه ممكن است گريبان خارجي ها در اين كشور را بگيرد.

اگر مي خواهيد در مورد شعبه هاي مجاز در بانك هاي زراعت تركيه كسب اطلاع كنيد، نياز به دريافت رمز هاي يك بار مصرف داريد و همينطور سود هاي بانكي تركيه شما را ترغيب كرده است، پس فرصت را از دست ندهيد.

شما مي توانيد از حساب هاي بانكي خود در تركيه براي انتقال هاي مستر كارت و ويزا كارت استفاده كنيد، اگر نياز به باز كردن حساب بدون واريز و دپوزيت اوليه داريد، قطعا مي توان از ترفند هايي استفاده كرد كه براي افراد بي اقامت مشكل بزرگي است، شما مي توانيد حتي براي اين گونه حساب ها بدون هيچ گونه مشكل مالياتي و حقوقي سود قابل توجهي نيز دريافت كنيد.

دغدغه بلوكه شدن حساب ها در تركيه حالا ديگر رفع شده و شما مي توانيد براي خود و يا اعضاي خانواده تان حساب هاي ارزي بر پايه واحد هاي مختلف باز كنيد.

منبع: https://mohajermap.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/


برچسب: افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۲۷ توسط:sam موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۰۲ توسط:sam موضوع:

مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۴۷ توسط:sam موضوع:

عرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي وب سايت دانلود بنر لايه باز

در اين بخش قصد معرفي وب سايت براي دانلود بنر PSD (بنر لايه باز با قيمت ارزان ، اين پك شامل بنر لايه باز اينستاگرام با طراحي ايراني ، بومي و اختصاصي (بنر لايه باز فارسي اينستاگرام به صورت ثابت و بنر لايه باز اينستاگرام به صورت متحرك) بنر لايه باز فارسي فيسبوك (دانلود بنر فيسبوك) ، بنر لايه باز تلگرام ، بنر لايه باز فارسي سروش ، بنر لايه باز فارسي يوتوب و ... در فروشگاه فايل سعي بر اين است طرح هاي خلاقانه و اختصاصي فروشندگان و طراحان درج و تاييد شوند ، لذا  اكثر بنرهاي ارائه شده در وب سايت فايل دات كام طراحي شده توسط تيم ايراني و به همراه فونت و كاملا لايه باز و قابل ويرايش مي باشد .. جهت دانلود بنر لايه باز فارسي هم اكنون وارد سايت فايل شده و از تخفيف هاي ويژه طراحان در خريد فايل استفاده و فايل مد نظر خود را به آساني دانلود نمائيد...

بنر لايه باز

 

دانلود بنر اينستاگرام لايه باز از فروشگاه فايل - بنر لايه باز فروشگاهي

جهت دانلود بنر اينستاگرام لايه باز فروشگاهي (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ... تمامي بنر ها بررسي ، در سايز و رزوليشن استاندارد قابل استفاده در هر نوع وب سايت و يا شبكه اجتماعي ارائه شده است.

دانلود بنر لايه باز اينستاگرام باز مد و فشن

جهت خريد و دانلود بنر اينستاگرام لايه باز مد و فشن (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...

دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف

جهت دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف (خريد بنر PSD فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...

بنر اينستاگرام

 

سربرگ لايه باز

خريد و دانلود سربرگ فارسي به صورت لايه باز ، انواع سربرگ شركتي ، سربرگ اداري به صورت PSD طراحي با سليقه هاي مختلف و در موضوعات گوناگون ، جهت دانلود سربرگ PSD به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) و قسمت سربرگ مراجعه نمائيد.

طراحي سربرگ

 

طراحي و دانلود كارت ويزيت لايه باز

دانلود كارت ويزيت فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...

دانلود كارت ويزيت شركتي لايه باز

دانلود كارت ويزيت شركتي فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد فايل » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...

دانلود كارت ويزيت شخصي لايه باز

كارت ويزيت براي اشخاص حقيقي و حقوقي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز در سايت خريد فايل ...

كارت ويزيت

  بيشتر از وب سايت فايل :

اسكريپت كد گذاري آنلاين ، كاركرد سريع و امكان نصب بر روي هاست هاي اشتراكي

اسكريپت كد كردن قالب وردپرس (اسكريپت لايسنس گذاري) : – اين نرم افزار تحت وب بر روي انواع هاست هاي اشتراكي قابل نصب و استفاده است

نرم افزار لايسنس گذاري PHP

  ديگر نگران هك شدن قالب و يا سوء استفاده ها از قالب خود و يا هزينه هاي گزاف اينكار نباشيد … نرم افزار لايسنس گذاري PHP و قالب هاي وردپرس ، جوملا ، اسكريپت هاي PHP و … به سه شكل لايسنس بر روي يك دامين خاص ، لايسنس بر اساس تعيين محدوديت زماني كاركرد فايل و كدگذاري فايل ها به شكلي ناخوانا و غير قابل برگشت با استفاده از رمز دلخواه شما مي توانيد يك و يا هر سه نوع لايسنس بالا را براي اسكريپت خود ايجاد كنيد.   استفاده از اين اسكريپت بسيار آسان و نياز به هيچ آموزش خاصي نخواهد داشت ، ضمن اينكه فرايند توليد لايسنس و كدكردن فايل ها در كمتر از چند ثانيه براي هر فايل قابل انجام است.

برچسب: عرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۲:۲۱ توسط:sam موضوع:

ساعت هوشمند مدل M4

ميهن استور - خريد پستي ساعت هوشمند مدل M4

 

  • ميهن استور - خريد پستي ساعت هوشمند مدل M4

    توضيحات

    ساعت هوشمند مدل M4

    قابل استفاده بر روي موبايل هاي اندرويد و آيفون

    هشدار تماس ها و پيام هاي دريافتي

    پايش فعاليت روزانه و گزارش آن


    قيمت : 119000 تومان


    ساعت هوشمند مدل M4 با داشتن صفحه رنگي و قابليت روشن شدن صفحه نمايش هنگام چرخاندن دست ( raise up hand ) در دسته محبوبترين ها قرار گرفت. با نصب كردن اپليكيشن FitPro بر روي دستگاه خود ميتوانيد از طريق بلوتوث مچ بند را با گوشيتان ست كنيد و ميزان كالري مصرف شده، پايش خواب (deep light awake sleep smartwatch)، اعلانات تماس ها و شبكه هاي مجازي (.... Whatsapp، instagram ) يادآوري عدم تحرك و ... را مشاهده كنيد. در ضمن اين مچ بند قابليت پردازش زبان فارسي را نيز دارد. بند اين محصول سيليكوني و ضد حساسيت بوده و قابليت تعويض است. نمايشگر 0.96 اينچي رنگي اين مدل تاثير به‌سزايي در زيبايي اين مدل گذاشته است. اين مدل براي استفاده‌هاي روزانه و عادي مانند نمايش ساعت و استفاده‌هاي ورزشي مناسب است. و حالت هاي ورزشي متنوعي مانند حالت دويدن، طناب زدن ، درازنشست را دارد. مچ بند هوشمند مدل M4 مي‌تواند ضربان قلبتان را اندازه‌گيري كند و در بحث سلامت مي‌تواند ميزان كالري مصرفي‌تان را محاسبه كند. اين گجت از تمامي دستگاه‌ها پشتيباني مي‌كند.

    قيمت : 119000 تومان

    ويژگي هاي ساعت هوشمند مدل M4 :
    - شارژ شدن از طريق كابل رابط و 4 تا 7 روز حفظ شارژ

    - قابل استفاده بر روي موبايل هاي اندرويد و آيفون
    - داراي قابليت اعلان تماس‌ها و پيامك‌هاي دريافتي
    - محاسبه‌ي مسافت طـي شده و شمارش گام ها
    - پايش فعاليت‌هاي ورزشي از جمله دويدن و ...

    - قابلت امكان 3 نوع انتخاب تم

    - داراي صفحه نمايش رنگي

    - داراي سنجش فشار خون
    - مقاوم در برابر آب (IP67)
    - شمارشگر ضربان قلب
    - اتصال از طريق بلوتوث
    - امـكان تنظيم هشدار
    - پايش وضعيت خواب

    - هشدار عدم تحرك

    - محاسبه‌ي كالري




    روش خريد:
    براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 119000 تومان

    برچسب ها :miband , ساعت سلامتي , خريد ساعت هوشمند , ساعت هوشمند , شياومي , مي بند 4 , مي بند , خريد ساعت هوشمند مدل M4 , خريد آنلاين ساعت هوشمندM4 , ساعت هوشمند , ساعت M4 , ساعت هوشمند فيك شياومي , M3 Smart Band , Mi Band 4 , ,

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ساعت هوشمند مدل M4

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

ساعت هوشمند مدل M4


برچسب: ساعت,هوشمند,مدل,M4،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۹:۰۱ توسط:sam موضوع:

اهميت سئو در چيست



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهميت سئو در چيست


برچسب: اهميت,سئو,در,چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۲:۳۰ توسط:sam موضوع:

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه عمده اينترنتي تقريبا از زمان دسترسي عمومي و فراگير شدن آن وجود داشته اند و تقريبا از 20 سال گذشته به بعد جزيي از روابط تجاري و از موقعيت هاي بالقوه فروش به شمار مي روند.. در واقع بستري را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده به وجود آورده تا مانند بازار هاي سنتي موجود رفتار كنند كالاي خود را بازاريابي كرده و بتوانند فروش همانند بازار سنتي و حتي بيشتر به صورت اينترنتي انجام دهند.در مدل هاي پلتفرمي خريد و فروش عمده به صورت مستقيم انجام نشده و صرفا به صورت بازاريابي كالا عمل مي كنند و پلي براي ارتباط مستقيم خريدار و فروشنده به وجود مي آورند. تنها وظيفه‌ي سيستم هاي آنلاين پلتفرمي مانند سايت جهاني علي بابا به ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران و حتي خدمات مالي آن است و فروشندگان عمده به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه به استفاده از اين خدمات مي پردازند. در برخي از سيستم هاي آنلاين درصدي از فروش محصولات به عنوان حق كميسيون به بازار آنلاين پرداخت مي شود. اين بازارهاي عمده اينترنتي در دسته بندي هاي مختلفي مانند محصولات كشاورزي و مواد غذايي، كالاهاي الكترونيكي، مواد خام معدني و… به ارايه خدمات به فروشندگان مي پردازند. سايت جهاني علي بابا، 1688سايت  و Ebay, و آمازون Amazon نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند. نمونه ايراني اين سايت ها مي توان به سايت ديوار و شيپور اشاره كرد.

 

شركت آمازون

 

شركت آمازون در سال ???? توسط جف بزوس بنيان گذاري شد و فعاليت رسمي خود را با فروش كتاب آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي خرده فروشي جهان شناخته مي شود. به علاوه در اين سال ها مزاياي خريد از آمازون مانند قيمت ها و تخفيفات مناسب، زمان تحويل سريع و ضمانت اصالت كالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است. در حال حاضر آمازون بزرگ ترين سايت خريد و فروش خرده در جهان است و از با ارزش ترين آن ها! محصولات عرضه شده در آمازون از كتاب به انواع محصولات الكترونيكي و پوشاك ارتقا پيدا كرده است و حتي در سال هاي اخير به بخش مواد غذايي مانند ميوه و برنج و سبزيجات نيز رسيده است كه خدمات اين فروشگاه را از هر لحاظ تكميل كرده است.

kgog_z5.jpg

امروزه در رقابت تجاري ميان شركت ها و افراد، يكي از مهم ترين دلايل سود و رونق معاملات تجاري، دسترسي به فروشنده دست اول و با كمترين ميزان واسطه براي رسيدن به پايين ترين قيمت مي باشد، به همين علت خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده با كمترين قيمت ميزان سود شما در آينده را مشخص مي كند. داشتن قيمت كمتر تكيه گاه رقابتي بسيار خوبي براي حضور در بازار رقابتي فروش كالا بوده و وجود يا عدم وجود آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و يا از دست دادن آن بيانجامد.

با استفاده از بازار عمده كشاورزي مشابه بازار علي بابا يا آمازون خريداران و صادركنندگان مي توانند با فروشندگان عمده به راحتي ارتباط برقرار كنند و به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه صادراتي، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش  بپردازند كه در نهايت باعث گسترش شبكه ي مشتريان و رشد اين صنعت مي شود.

 

استفاده از سايت هاي خريد و فروش اينترنتي يكي از راه ها و كانال هاي فروش بيشتر در بسياري از كشور هاست. در سال هاي اخير با افزايش استفاده از اينترنت در ايران و بالا رفتن فرهنگ خريد اينترنتي بازار هاي خريد و فروش آنلاين نيز رشد خوبي داشته و به آينده ي اين صنعت در ايران نيز مي توان اميد فراواني داشت.

در بسياري از صنايع به خصوص صنعت كشاورزي هنوز كار هاي فراواني براي آشنايي با بازار هاي عمده آنلاين مي توان انجام داد كه در نهايت باعث افزايش بهره وري در زمينه ي خريد و فروش عمده مواد غذايي و كشاورزي مي شود.


برچسب: بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۹:۴۶ توسط:sam موضوع:

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۰۸ توسط:sam موضوع:

تحقيق درباره كنترل كيفيت

در سالهاي اخير كنترل كيفيت و مديريت كيفيت به صورت واژه هاي آشنا براي صنايع كشورمان درآمده اند ولي هنوز در بسياري از صنايع هر چه مدعي بهره گيري از اصول اين روش ادعا به عمل مي آيد ولي اقدامات عميق ، علمي و گسترده بسيار فاصله دارد. در حالي كه يكي از موثرترين اقدامات براي بهره وري واقعي صنايع كشور و حفظ منافع مصرف كنندگان و دست يافتن به بازارهاي صادراتي و در نهايت تامين منافع ملي ، به بهره گيري از اصول علمي كنترل و مديريت كيفيت وابسته است . در اين مقاله به 12 فاكتور اساسي در اين زمينه ها توجه شده است و نيازهاي هر يك از اين فاكتورها نيز به صورت عبارات كوتاه ، اما نشانگر طريق و شيوه موردنياز بيان گرديده اند در مهندسي و توليد صنعتي، بخش كنترل كيفيت و مهندسي كيفيت به بخشي گفته مي شود كه به درست كردن روش هايي مشغول است تا كارخانه بتواند بوسيله آن روش ها از مرغوبيت و مشتري پسند بودن كالاهاي توليدي خود مطمئن گردد. اين روش ها و سيستم ها معمولاً با همكاري با ديگر رشته هاي مهندسي و بازرگاني طراحي مي شوند. يكسان بودن تقريبي برجسته كاري هاي ستون ها و ديوارهاي تخت جمشيد ، نيايشگاه هاي مصري و يوناني و ديگر سازه هاي باستاني نشانگر اينست كه موضوع كنترل كيفيت از ديرباز نزد بشر وجود داشته است. واحد كنترل كيفيت واحد كنترل كيفيت با ايجاد سيستم كنترل دقيق و استفاده از تجهيزات و پرسنل مجرب بخش وسيعي از تستها و كنترلهاي لازم در زمينه هاي مختلف از جمله مواد خام , پروسه ساخت و آزمايشهاي لازم را عهده دار است. واحدهاي زير مجموعه كنترل كيفيت گروه ساخت تجهيزات به صورت ذيل مي باشند. الف: واحد مهندسي و برنامه ريزي كيفيت در اين واحد دستور العمل هاي مربوطه به نحوه ارزيابي كيفيت، تست هاي مورد لزوم در عمليات توليد، تهيه QCTM و QCPLAN با در نظر گرفتن رده هاي بازرسي، آديت محصول، تجزيه و تحليل گزارشات آماري، تهيه و كنترل FINAL BOOK با استناد به استاندارد هاي معتبر انجام مي گردد. ب: كنترل كيفيت دريافت كالا در اين واحد كليه مواد ورودي به شركت با توجه به استاندارد، نقشه، مشخصات فني و ... بطور دقيق كنترل و پس از تائيد به كارگاه ساخت ارسال مي گردد. ج: كنترل كيفيت ساخت : اين واح خود شامل سه بخش كنترل كيفي عمليات اوليه، كنترل كيفي جوشكاري و كنترل كيفي ماشينكاري مي باشد كه هر يك از اين واحد ها نقش بسزائي در امر كنترل كيفيت قطعات را بعهده دارند. در بخش كنترل كيفي جوشكاري با توجه به حساسيت جوشكاري قطعات كليه فعاليت ها و عملكرد هاي واحد جوشكاري از مونتاژ قطعات ساده تا جوشكاري آنها تحت نظارت بازرسين مجرب آن وحد بر اساس Qcplan و QCTM تنظيمي انجام مي شود كه از آنجمله مي توان به كنترل فرآيند ها، كنترل مدارك جوشكاران، كنترل روش هاي اجرائي در جوشكاري، نظارت بر چگونگي مونتاژ قطعات، كنترل روند جوشكاري و نهايتا كنترل قطعه تمام شده مطابق با QCTM مي باشد. ماحصل اين روند تهيه مدارك كيفي و چك ليست هاي كنترلي در واحد كنترل كيفي جوشكاري مي باشد. د: آزمايشگاه (متالوژي و شميي ) اين واحد مجهز به دستگاه هاي مورد نياز جهت انجام تست هاي مخرب از قبيل كشش، ضربه، خمش، فشار، سختي سنجي پرتابل و تست هاي غير مخرب كه شامل تست مايعات نافذ (PT) آلتراسيون، (UT) مواد مغناطيس (MT) و راديوگرافي (RT) مي باشد. در اين آزمايشگاه امكان بررسي ساختار ميكروسكوپي فلزات با استفاده از تجهيزات متاگرافي مي باشد. تست Salt Spray نيز جهت تست و كنترل لايه هاي رنگ و انواع پوشش سطح در محيط مه نمكي انجام مي گيرد و همچنين در آزمايشگاه شيمي انواع تست ها بر روي رنگ ها (تست تر و خشك)، حلال ها، اسيد ها، چربيگير ها، لاستيك ها، پلاستيك ها، اسپري ها و ... انجام مي پذيرد. ه: واحد كاليبراسيون : در اين واحد وسايل اندازه گيري مطابق با آخرين استاندارد هاي روز و تعريف شده براي هر ابزار كاليبره مي گردند و مرجع كاليبراسيون شركت هاي معتبر مانند سها، لكسر، مهر، ركن آزما و پنها مي باشند كه مرجع آنها نيز شركت هاي سوئيسي و آلماني مي باشد. واحد كاليبراسيون شركت تتا با داشتن گواهينامه هاي معتبر توانائي سرويس دهي به شركت هاي ديگر جهت كاليبره نمودن ابزارهاي مختلف را دارا مي باشد كه تاكنون به شركت هاي زيادي نيز سرويس داده است. تعداد صفحه پروژه 85 صفحه ميباشد



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تحقيق درباره كنترل كيفيت


برچسب: تحقيق,درباره,كنترل,كيفيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۳:۰۸ توسط:sam موضوع: