88 بلاگ 88 بلاگ .

88 بلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: معرفي رادوكس گروپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۰:۵۱ توسط:sam موضوع:

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

pain_b9.jpg

در اين مقاله قصد داريم شما را با يكي از انواع ارسال، با عنوان ارسال سن و جنسيت آشنا كنيم.

هميشه بهترين تبليغ، تبليغي بوده است كه بازار هدف را دقيق نشانه بگيرد.

در مورد پيامك هاي تبليغاتي و ارسال سن و جنسيت هم اين موضوع صادق است.

اگر تبليغ خود را كاملا هدفمند ارسال كنيد تاثير آن را در كسب و كار خود مشاهده خواهيد كرد.

همچنين اگر تبليغ شما بي هدف و به صورت كاملا رندوم ارسال شود، ممكن است نتيجه بخش نبوده و علاوه بر هزينه هاي سنگين ، بازخورد مطلوب را براي شما نداشته باشد.

تبليغات  و ارسال پيامك انبوه را مي توان بهينه سازي نمود، به اين شكل كه پيامك تبليغاتي را مستقيما به مخاطب هدف ارسال كرد تا بازخورد بهتري داشته باشد.

در اين مقاله درباره يكي از روش هاي بهينه سازي يعني ارسال با قابليت تفكيك سن و جنسيت  را مورد بررسي قرار مي دهيم.

ارسال پيامك بر اساس  سن و جنسيت

يكي از امكانات سامانه پيامك كه بسيار كاربردي هم مي باشد، ارسال از طريق تفكيك سن و  جنسيت است.

اين ويژگي باعث مي شود كه ما بتوانيم محصول خود را در بازاري كه متقاضي آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسيت، تبليغ كنيم.

در اين روش شما كاملا مي دانيد كه اطلاع رساني براي كدام رده سني و چه جنسيتي است.

اگر كالا يا خدمتي مختص آقايان باشد و يا كالايي مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتي مي توانيد با انتخاب كردن اين گزينه ها در سامانه ارسال پيامك تبليغ خود را راه اندازي كنيد.

همچنين در اين روش مي توانيد تعداد پيامكي كه مي خواهيد ارسال كنيد را هم مشخص كنيد.

ارسال  انبوه با توجه به سن، جنسيت

در اين روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهيد بود پيام تبليغاتي خود را با توجه به اين كه مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسيتي قرار دارند ارسال كنيد.

به طور كل در بانك هاي اطلاعاتي شماره در سامانه ارسال پيامك، يكي از دسته بندي ها مختص ارسال سن و جنسيت است.

براي تبليغ محصولات و خدمات از همه ي بانك هاي اطلاعاتي مي توان استفاده كرد، به اين شكل كه هر صنف با توجه به كار خود ميتواند ليست مخاطباني كه بازخورد بهتري دارد را انتخاب كند.

بانك شماره هاي تفكيك شده بر اساس سن و جنسيت براي كسب و كارهايي كه مخاطبان آن ها محدود است ميتواند استفاده شود.

ارسال سن و جنسيت در آموزشگاه ها

براي مثال تصور كنيد كه يك آموزشگاه كنكور هدف از پيش تعيين شده اي دارد و تبليغات خود را بايد محدود به كساني كند كه كنكور دارند و در يك رده سني خاص هستند.

اين آموزشگاه مي تواند از اين روش براي ارسال پيامك به مخاطبان به صورت دقيق و هدفمند استفاده كند.

ارسال كلي بدون در نظر گرفتن سن و جنسيت براي يك آموزشگاه يك تبليغ هدفمند محسوب نميشود. اين موضوع ممكن است باعث ايجاد بي اعتمادي نسبت به نام تجاري نيز بشود.

تصور كنيد مخاطباني كه پيام مربوط به كلاس هاي  كنكور را دريافت ميكنند در رنج سني 30 تا 40 سال باشند، مطمانا دريافت چنين متني باعث ايجاد بي اعتمادي در اين افراد نسبت به برند خواهد شد.

ارسال سن و جنسيت در آرايشگاه ها

مثال ديگري كه در اين مورد صدق ميكند آرايشگاه ها هستند.

تصور كنيد شما صاحب يك آرايشگاه مردانه هستيد و ترجيح  ميدهيد كه پيام تبليغاتي خودتان را به دست آقايان جوان برسانيد.

مطمانا تبليغ شما براي بانوان يك تبليغ كاملا منفي و غير هدفمند هست،همچنين احتمالا باعث ايجاد حس ناخوشايند در فرد دريافت كننده پيامك ميگردد.

پس در قالب يك كسب و كار آرايشگاه مردانه، در ابتدا جنسيت افراد حائز اهميت است و در مرحله بعدي رنج سني افراد نيز ميتواند داراي اهميت باشد.

سامانه هاي ارسال اس ام اس انبوه قابليت تفكيك استان و شهر، در بين مخاطبان همراه اول و ايرانسل و انواع اپراتورهاي ديگر با جنسيت و رده هاي سني متفاوت را دارند.

تفكيك ارسال پيامك انبوه با توجه به اپراتور

در  سامانه پيامكي امكان ديگري وجود دارد و آن اين است كه شما مي توانيد با توجه به نوع اپراتور مد نظر خود پيامك را ارسال كنيد.

به اين صورت كه بعد از تنظيماتي همچون شهر، استان، جنسيت و موارد ديگر در صورتي كه تمايل داشته باشيد پيامك تبليغاتي خود را از اپراتوري خاص بفرستيد، با انتخاب يك گزينه پيام از همان اپراتور ارسال مي شود.

معايب ارسال پيامك انبوه

در هر نوع از تبليغات مزايا و معايب زيادي وجود دارد، در اين بخش از مقاله مي خواهيم به بررسي معايب سامانه ارسال پيامك انبوه بپردازيم.

بعضي از شماره ها از طرف مخابرات در ليست سياه وارد شده اند، در هنگام ارسال اس ام اس اين شماره ها قابليت دريافت پيامك تبليغاتي را ندارند.

با توجه به نكاتي كه در اين مقاله گفته شد مي توان گفت ارسال اس ام اس انبوه براي تبليغات در حجم بالا و يا حتي تعداد پايين يكي از كم هزينه ترين و بهترين روش ها مي باشد.

سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن هميشگي، اطمينان از خوانده شدن قطعي پيام ها، امكان ايجاد كسب و كار و درآمدي خوب و… از ويژگي هاي ديگر نرم افزار پيامك و ارسال اس ام اس به وسيله آن است.

يكي از مهمترين فاكتورهايي كه همه افراد، امروزه درگير آن هستند هزينه بالاي تبليغات مي باشد.

استفاده از پنل اس ام اس از كم هزينه ترين و پربازده ترين روش هاي تبليغات است كه هر كسب و كاري ميتواند از آن استفاده كند.

با تهيه يك پنل اس ام اس جامع ميتوانيد همرمان تبليغات ارزان انجام دهيد و از مزاياي درامدي پنل نيز بهره مند شويد.


برچسب: خريد پنل اس ام اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۲:۰۹ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

qx9u_m4.jpg

خبرگزاري آريا- پس از اينكه دنداني از بين رفت و جاي آن خالي شد، مشكلات زيادي براي جويدن و حتي تكلم ممكن است پيش بيايد. يكي از راه هاي درمان اين وضعيت استفاده از ايمپلنت دندان است.

ايمپلنت دندان از جمله درمان هاي حوزه دندانپزشكي است كه به نوعي جايگزين دندانِ از دست رفته طبيعي ميشود. هرچند كه ايمپلنت مصنوعي كاملا ساختاري غيرزنده است، اما استحكام كافي براي جويدن غذا و شرايط ديگر را دارد. و در ظاهر دقيقا مشابه يك دندان سالم و طبيعي است كه عملكرد جويدن را به خوبي انجام مي‌دهد.

ايمپلنت دندان چيست؟

ايمپلنت يا كاشت دندان، يك متد درماني است كه در آن يك قطعه كوچك مصنوعي (معمولا از جنس تيتانيوم) در داخل استخوان فك ها قرار ميگيرد و به نوعي نقش دندان را ايفا ميكند.

ايمپلنت كاشته شده در استخوان معمولا با سلول هاي استخواني و دهاني سازگار است. و در كار آن ها اختلال ايجاد نمي كند. روي اين قطعه كاشتني را با تاج و روكش دندان پر ميكنند تا شكلي دقيقا شبيه به دندان ايجاد شود.

چرا ايمپلنت دندان از اهميت زيادي برخوردار است؟

به صورت خلاصه بايد گفت كه كاشت دندان موفق ترين راه براي جايگزيني دندان در اشخاصي است كه دندان طبيعي خود را از دست داده اند. تمامي ايمپلنت ها به نوعي مشابه با ريشه دندان عمل كرده و عمل جويدن را تسهيل مي بخشند.

برخلاف دندان هاي مصنوعي متحرك، ايمپلنت ها براي تكلم و غذا خوردن مشكلي محسوب نميشوند. زيرا محكم در فك شخص ثابت شده اند.

انتخاب نوع ايمپلنت دندان

شخص ابتدا بايد توسط دندانپزشك معاينه شده و ساختارهاي دهان، دندان و فك او با دقت ارزيابي شوند. پس از آنكه مشخص شد شخص هيچگونه مشكلي مربوط به ساختارهاي دهاني ندارد (مثل عفونت لثه و ..) دندانپزشك با توجه به شرايط شخص، نوع ايمپلنت را براي او انتخاب ميكند. نوع پروتز كاشته شده در فك متفاوت خواهد بود و ممكن است ثابت يا متحرك باشد.

چرا بايد از كاشت دندان استفاده كرد؟

به نظر ميرسد به خاطر دلايل  موارد زير، رو آوردن به كاشت دندان در ميان افراد مختلف رو به افزايش است:

  • زيرا اين روش، جديدترين راه حل براي جايگزين كردن دندان طبيعي از دست رفته است.
  • به صورت دائمي در فك شما قرار داده مي‌شود و تا آخر عمر كارايي خود را حفظ مي‌كند.
  • اعتماد به نفس افراد ميانسال و مسن را افزايش ميدهد
  • به تكلم و گفتار كمك ميكند
  • كاشت دندان به نوعي براي دندان هاي مجاور يك مزيت و تكيه گاه مناسبي تلقي ميشود.
  • افزايش توان جويدن
  • زيباتر شدن دندان ها و طرح لبخند
  • بالا بودن ميزان موفقيت عمل كاشت ددان (تقريبا 97 درصد)

ميزان موفقيت ايمپلنت دندان چقدر است؟

طبق گزارشات رسمي از منابع معتبر، ميزان موفقيت ايمپلنت دندان در افراد مختلف چيزي حدود 97 درصد است. در حدود 3 درصد باقي مانده، به جاي اينكه ايمپلنت به بافت پيوند استخواني بچسپد به لثه متصل مي شود كه بايد از نو عمل كاشت را انجام داد.

آيا كاشت ايمپلنت دندان شامل محدوديت سني خاصي مي‌شود؟

براي انجام اينكار معمولا بايد به اندازه كافي صبر كرد تا بافت استخواني صورت و فك ها به تكامل و انتهاي رشد خود برسند. سن اتمام رشد استخوان هاي صورت معمولا 18 سال است.

اگر پيش از اين سن اقدام به انجام كاشت ايمپلنت كرد، به خاطر رشد فك، سايز دندان كاشته شده كوچكتر ميشود. و بايد دوباره آن را تعويض كرد. ولي پس از اتمام سن 18 سالگي هيچگونه محدوديت خاصي در خصوص كاشت ايمپلنت دندان وجود ندارد و تا هر سني ميتوان اين كار را انجام داد.

بهترين زمان براي كاشت چه زماني است؟

به نظر ميرسد مناسب ترين زمان براي انجام اين كار بعد از كشيدن دندان باشد. اما مدت زمان آن ميتواند متفاوت باشد:

قرار دادن قطعه كاشتني دقيقا بعد از كشيدن دندان طبيعي (البته در مواردي كه بيمار عفونت‌لثه و يا ديابت نداشته باشد)

اتصال قطعه كاشتني به مدت 3 هفته تا 3 ماه بعد از كشيدن دندان

و سرانجام قرار داردن قطعه ايمپلنت بيش از 3 ماه پس از كشيدن دندان

نكته:

بهترين زمان براي كاشت دندان هاي فك پايين 2 تا 3 ماه پس از كشيدن دندان ها و براي دندان هاي فك بالا4 تا 5 ماه بعد ازكشيدن است

برخي از عوارض كاشت دندان

يكي از قابل توجه ترين عوارض اين كار، بروز تورم در موضع كاشت ايمپلنت است. كه البته دو تا 3 روز پس از عمل كم شده و تا 5 روز آينده بعد از عمل از بين ميرود.

 

  • كبود شدن لب ها
  • بيحسي صورت و لب
  • خونريزي جزئي

 

پس از كاشت قطعه ايمپلنت موارد زير را در نظر بگيريد  :

  • 3 تا 7 روز پس از كاشت ايمپلنت، از مصرف قهوه، سيگار و مشربوات الكي خوددار كنيد
  • تمام داروهاي تجويز شده توسط دندانپزشك را به موقع مصرف كنيد.
  • تا حداقل يك روز بعد از عمل ناحيه كاشت را مسواك نزنيد
  • حداقل تا 8 ساعت بعد عمل سعي كنيد دهان خود را شستشو ندهيد
  • به صورت مرتب از دهانشويه هاي استفاده كنيد
  • براي جلوگيري از تشديد خونريزي هرگز آب دهان خود را تف نكنيد.

قيمت انواع ايمپلنت دندان

هزينه هاي تمام شده خريد و نصب قطعات كاشتني دندان معولا نسبت به ساير خدمات دندانپزشكي بيشتر است. و اين طبيعي است زيرا هم قطعات گران هستند و هم روند انجام عمل مشكلتر و زمانبرتر است.

از تمام هزينه اي كه براي دندان كاشتني خود صرف ميكنيد بيشتر آن مستقيما براي خريد و بكارگيري متريال مورد نياز مورد نياز، استفاده ميشود. و طبيعي است كه هرچه فرآيند درماني تخصصي تر باشد هزينه ها نيز در هر صورت بالا خواهد بود.

هنگام كاشت اين قطعات سعي كنيد نمونه هاي ارزان آن را خريداري نكنيد و فريب تبليغات رسانه ها و كلينيك ها را نخوريد. براي كسب اطلاع از هزينه هاي نهايي اينكار بهتر است به دندانپزشك متخصص مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

منبع : آريا


برچسب: همه چيز درباره ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۷:۴۳ توسط:sam موضوع:

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

 

oaa9_z8.jpg

استفاده از دستگاه برش ليزري در بوجود آوردن طرح هاي بسيار زيبا و به روز مدتي ست در صنعت دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از حكاكي و برش ليزري فضاهاي بسيار مدرن و قابل تحسين ايجاد ميشود. برش ليزري در دكوراسيون رستوران ها و كافي شاپ ها، خانه ها و ويلاها، مطب ها، هتل ها و ... بسيار كاربرد دارد. به كاربردن طرح هاي زيبا توسط برش ليزري بر جذابيت فضاها اضافه مي كند.  بوجود اوردن تغييرات حتي كوچك در تغيير روحيه افراد در اماكن مختلف مانند مطب پزشكان تاثير بسزايي دارد. استفاده از رنگ بندي مناسب و طرح هاي مناسب تاثير دوچندان در روحيه دارد.

با استفاده از تكنولوژي برش ليزري ميتوان انواع چوب، mdf، فلزات مثل استيل و ... را برش و حكاكي كرد. توسط دستگاه برش ليزري طرح هاي دلخواه را به هر شكل كه مدنظر شماست ميتوان روي متريال هاي مختلف پياده سازي كرد. برش ليزري در ساخت پارتيشن و جداكننده ها در منازل و مطب ها و سالن هاي زيبايي، هتل ها و ... كاربرد دارد. ايجاد سقف كاذب و نرده هاي بسيار زيبا، آويزهاي زيبا و ... از ديگر كاربردهاي برش ليزري است.

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۱:۴۴ توسط:sam موضوع:

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

امكانات فضاي كار اشتراكي

 

امكانات فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟ اتاق جلسه و فضاي برگزاري رويداد به كسب ‌وكارها و فريلنسرها كمك بسياري مي‌كند.

فضاهاي كار اشتراكي روز به روز در حال رشد هستند

و اين حوزه كاري اكنون به صورت يك صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر كسب‌وكاري كه در اين مسير شروع به فعاليت مي‌كند

براي كسب جايگاه بهتر تلاش مي‌كند.

ارائه خدمات بهتر و با كيفيت‌تر به مراجعان نردباني است

كه مي‌تواند آنها را به جايگاه بالاتري ببرد.

مهمترين امكانات فضاي كار اشتراكي در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضاي مشترك

قسمت اصلي فضاي كار اشتراكي شامل ميزهايي است كه مي‌تواند حداقل ? نفر از اعضاي يك تيم را در خود جاي دهد.

اين چيدمان براي استارت‌آپ‌ها يا گروه‌هاي كاري مناسب است.

امكاناتي مانند لوازم و ابزارهاي اداري (دستگاه‌هاي كپي، پرينتر و..)، تخته پاك‌كن، پروژكتورها و ديگر ابزارهاي مشابه براي تسهيل كارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادايس هاب، از سه دفتر اشتراكي ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما مي‌توانيد با توجه به تعداد افراد تيم خود و فضايي كه نياز دارند،

هر كدام از آن‌ها را انتخاب كنيد.

ميز و صندلي اختصاصي

اين صندلي‌ها براي كساني كه تنهايي را ترجيح مي‌دهند

و يا مكاني براي تماس‌هاي خصوصي مي‌خواهند، بهترين گزينه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصي در محل كار، ميزهاي اختصاصي هميشه جايگاه شما را در فضاي كاري پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه مي‌دارد.

ميز و صندلي مشترك

بر خلاف ميزهاي اختصاصي كه متعلق به يك فرد هستند،

ميزهاي مشترك براي كاربراني كه به صورت چرخشي و طبق برنامه از فضاي دفتر استفاده مي‌كنند مناسب هستند.

اين امكان براي كساني كه هميشه در فضاي كار حضور ندارند و يا ترجيح مي‌دهند از فضاي كاري مشترك استفاده كنند، عالي است.

البته اگر از اينكه كس ديگري در جاي شما بشيند ناراحت مي‌شويد اين صندلي‌ها براي شما مناسب نيستند!

و به طور كلي ميز مشترك جايگزيني ارزان‌تر براي ميزهاي اختصاصي است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه كارها و محيط‌هاي كاري، شما گاهي با افراد مختلف راجع به مسائلي صحبت مي‌كنيد كه نمي‌خواهيد ديگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پيشنهادي پارادايس هاب است.

شما مي‌توانيد اين اتاق‌ها را به صورت ساعتي اجاره كنيد

و يا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌اي هماهنگ شده از آن استفاده كنيد.

فضاي برگزاري رويداد

اگر  استارت آپ هستيد و قرار است يك مراسم رونمايي برگزار كنيد

و يا يك فريلنسر كه به دنبال برگزاري كارگاهيد؛

فضاهاي كار اشتراكي مانند پارادايس هاب فضايي براي برگزاري كنفرانس‌ها و رويدادهاي شما در اختيارتان قرار مي‌دهند.

اين فضاها به گونه‌اي طراحي شده كه مي‌توانيد بدون دغدغه ميزبان تعداد زيادي از شركت‌كنندگان باشيد.

نكته مهم در مورد دريافت اين خدمات از فضاهاي كار اشتراكي اين است كه اين مكان‌ها به تمام امكانات مورد نياز شما براي برگزاري يك رويداد مجهز هستند.

ديگر حتي نگران پيگيري مسائل بعد از رويداد مثل نظافت سالن نباشيد چون پارادايس هاب همه چيز را برعهده مي‌گيرد.

فضاهاي برگزاري رويداد براي كارگاه‌ها، آموزش‌ها و ساير رويدادهاي تخصصي عالي هستند. ?

از ديگر امكانات فضاي كار اشتراكي كه بسيار كاربردي و جذاب به نظر مي‌رسد امكان مشاوره، راهنمايي، تدريس و آموزش است.

اين امكان براي كساني كه در آغاز كار شخصي يا تيمي‌شان هستند بسيار مؤثر و كارگشا است.

معمولاً كارآفرين‌هاي حرفه‌اي و منتورها در اين فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازي و پيشبرد كارشان كمك مي‌كنند.

ثبت شركت

يكي از نگراني‌هاي افراد براي كار در پارادايس هاب و ساير فضا‌هاي كار اشتراكي اين است كه شايد با استفاده از اين فضاها نتوانند شركت خود را ثبت كنند؛

اما اين مشكلات هم در مجموعه پارادايس هاب رفع شده و شما مي‌توانيد با دريافت اجازه نامه، شركت خود را ثبت كنيد

و همچنين كد پستي معتبر اين مجموعه را نيز در اختيار شركت‌ها و ارگان‌هايي كه با آن‌ها همكاري داريد، بگذاريد.

در پارادايس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمايل مي‌توانند مشاوره‌هاي حقوقي و حسابداري نيز دريافت كنند.

پارادايس هاب امكانات جذاب ديگري را به خدمات روتين خود اضافه كرده‌ است

كه مراجعه‌كنندگان رضايت بيشتري داشته باشند؛

مبلمان راحتي براي استراحت، كافه، پذيرايي‌هاي رايگان هر روزه، اتاق اتريوم براي جلسات دوستانه و اينترنت پرسرعت نامحدود.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۰:۱۹ توسط:sam موضوع:

درباره دستگاه زباله خرد كن

درباره دستگاه زباله خرد كن

دستگاه آشغال خردكن يا زباله خردكن سينك ظرفشويي  كه به اسم هاي ديگري نيز شناخته ميشود مانند: زباله خرد كن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد كن خانگي شناخته مي شود كه  در دهانه خروجي آب سينك ظرفشويي نصب شده و تمام ضايعات غذايي ازجمله اضافه غذا،پوسته ميوه جات ،سبزيجات ، تفاله چايي را پودر كرده و همراه با آب وارد فاضلاب ميكند. اين دستگاه در دو مدل زباله خردكن خانگي و زباله خردكن صنعتي در بازار داخلي عرضه ميگردد .

uucr_image1.jpg

به اين دستگاه، دستگاه زباله خردكن آشپزخانه يا زباله محوكن نيز گفته ميشود.

با نصب اين دستگاه زباله خردكن زير سينك جداسازي بازيافت تر از خشك راحتتر انجام شده كه مجراي فاضلاب را از هر گونه چربي و گرفتگي باز مي دارد.

اين دستگاه داراي تايئديه از سازمان هاي آب وفاضلاب ، بهداشت ، محيط زيست ميباشد.

 

  • وزن كم
  • كم صدا
  • پر قدرت
  • كليد اير سويئچ پنوماتيك
  • قابليت اتصال به لوله خورجي ماشين ظرفشويي و لباسويي

 

 

 

شير ظرفشويي و شير آلات بهداشتي

 

شير ظرفشويي در مدل هاي گوناگون ارائه شده است كه جز پر فروش ترين شيرآلات ميباشد كه همه به دنبال  قيمت مناسب و كيفيت مطلوب به عنوان شير ظرفشويي هستند كه بتوانند از آن استفاده كنند و صرفه اقتصادي نيز برايشان داشته باشد.بعضي از اين شير آلات ظزفشويي داراي ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر كشور مي باشند.

كه نمونه از برند هاي بهترين آن ها را به شما معرفي مي كنيم:

شير ظرفشويي قهرمان،شير سينك ظرفشويي قهرمان ،شيرظرفشويي شولدر،شير سينك ظرفشويي راسان،

فروشگاه آنلاين چلونگر در عرضه انواع وسايل كالاي تخصصي ساختماني فعاليت دارد و انواع شير سينك آشپزخانه،شير آلات بهداشتي،ست شير آلات، شير سينك آشپزخانه و… فعاليت دارد.براي ديدن قيمت ها و اطلاعات بيشتر به فروشگاه اينترنتي چلونگرمراجعه كنيد.

 

شير ظرفشويي ها در مدل و برند هاي  مختلف استفاده  ميشوند و از طرح ساده و جذاب بهترين گزينه براي خريد شير ظرفشويي با قيمت مناسب از كارخانه كورد نظر  ميباشد.ارتفاع مناسب تنه شير از سطح سينك وبه كارگيري علم ريختگي از مزاياي محصولات ميباشد.

 

اين نوع شيرآلات را در بازار داخلي با نام هاي مختلفي مانند شير سينك قهرمان، شير سينك ظرفشويي قهرمان يا شير آشپزخانه قهرمان نام ميبرند اما به طور معمول اين شير با نام شير ظرفشويي قهرمان مدل اسپانيايي عرضه ميگردد.

 

شيرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلياژ و آبكاري بدنه از كيفيت مطلوبي برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شيرآلات كلار و شيرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شيرآلات قهرمان مدل اسپانيايي داراي شير ظرفشويي، شير روشويي ثابت، شير توالت و شير حمام نيز مي باشد كه در قسمت محصولات و با انتخاب شيرآلات بهداشتي قهرمان ميتوانيد مشاهده كنيد و به آساني خريد مطمئن داشته باشيد.

 

كالاي ساختماني چلونگر سعي در ارائه اطلاعات دقيق و كامل از شيرآلات بهداشتي مختلف داشته و بدون تعصب به برندي خاص اطلاعات صحيح را دراختيار كاربران قرار ميدهد تا براي خريد شيرآلات بهداشتي و ديگر محصولات ساختماني تصميم گيري را براي مشتريان عزيز آسان تر نمايد


برچسب: درباره دستگاه زباله خرد كن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۰۷ توسط:sam موضوع:

تازه هاي نشر ارديبهشت 1399

??#كتاب_ياد_جنگل_دور

#گوردون_اوراينز | مترجم: كاوه فيض اللهي | #نشر_نو

اين كتاب همراه با مقدمه مفصل و راهگشاي مترجم با بهره‌گيري از مدل انتخاب زيستگاه در پرندگان و شبيه‌سازي آن با رفتار انسان، به فرضيه ساوانا – علفزاري با درخت‌هاي پراكنده كه نزديك به ?? درصد از سطح خشكي‌هاي زمين را مي‌پوشاند مي‌رسد و واكنش ما به درختان با شكل‌هاي مختلف را تبيين مي‌كند. جانِ سخن اوراينز اين است كه بسياري از واكنش‌هاي انسان به طبيعت تصادفي نيست بلكه ريشه‌اي عميق در گذشته‌ي تكاملي ما دارد و بسياري از سليقه‌هاي ما در زيبايي‌شناسي، نتيجه‌ي ماندگار انتخاب طبيعي است. خواندن اين كتاب با تصاوير پرشمار بي‌شباهت به دفترچه يادداشت‌هاي شرلوك هولمز براي حل يك معماي جنايي نيست. چرا كه همراه با نويسنده در يك جنگل يا موزه آثار هنري قدم مي‌زنيد.

??#كتابچه_پاد_زيبايي_شناسي ‌

#آلن_بديو | مترجم: علي معصومي| #انتشارات_نگاه

پاد زيبايي شناسي نوعي رابطه‌ي فلسفه با هنر است كه بر پايه آن، هنر خود مولد حقيقت‌هاست. پاد زيبايي‌شناسي هنر را به صورت شي يا موضوع فلسفه درنمي‌آورد و به جاي پرداختن به تاملات زيبايي شناختي دقيقا به توصيف تاثيرهاي درون فلسفه‌اي مي‌پردازد كه هستي مستقل اثرهاي معين هنري را از خود به جا مي‌گذارد.

??#كتاب_شيوه_فني_نمايش_نامه_خواني (از پايان تا آغاز و از آغاز تا پايان)

#ديويد_بال | مترجم: محمود كريمي حكاك | #نشر_لوح_سيمين

كتاب حاضر كه بر اساس مطالعه و موشكافي دقيق صدها نمايش‌نامه از هر سبك و هر دوره‌اي تنظيم شده، حاصل تجربيات و تحقيقات خستگي‌ناپذير ديويد بال در دوراني است كه به عنوان مدير ادبيات دراماتيك تئاتر كاتري در هر سال مسئول تجزيه و تحليل ده‌ها نمايش‌ را به عهده داشت.

?? جهت مشاهده‌ و يا خريد اينترنتي كتاب به وب‌سايت كاواك مراجعه نماييد. www.cavack.com

 

?


برچسب: تازه هاي نشر ارديبهشت 1399،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۲:۲۷ توسط:sam موضوع:

حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

 

 حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كه با قاب آهني نصب مي گردند. حفاظ درب اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و

همچنين ساختماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع گادها استفاده كنيد، تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد، به طور كلي مي توان گفت: كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده

اند كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت كشويي حركت مي دهد.

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

كه با قاب فلزي نصب مي گردند. حفاظ درب منزل  اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده كنيد.

تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور كلي مي توان گفت كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده اند.

كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد.

و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت ريلي حركت مي دهد.

 

آشنايي با حفاظ درب منزل

 

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده كنيد .

بهترين راه اين است كه تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آكاردئوني در واقع كمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

كه البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آكاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

كه معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي كنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مكان ها براي اينكه بتوانيد امنيت را ايجاد كنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت كه براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آكاردئوني هستند.

بيشتر افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

كه شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده كنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با كارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

 

شرايط حفاظ درب منزل  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري كه در يك ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد كه شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ كنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

نصب حفاظ درب منزل

· مقاطع كناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

كه از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره كرد.


· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.


· شما بايد از تسمه هايي استفاده كنيد كه مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

كاربرد حفاظ درب منزل  چيست؟

حفاظ درب منزل  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و … استفاده كنيد.

 

 

قفل درب هاي آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب منزل  خود استفاده كنيد .

ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد.

دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ درب منزل  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آكاردئوني بايد به نكات بسياري توجه داشته باشيد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

?? دربي كه شما انتخاب ميكنيد نبايد كمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما كمك خواهد كرد.

?? درب موردنظر شما بايد قفل محكم و ايمن داشته باشد.


?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است كه شما از روان كننده استفاده كنيد.


?? پروفيل هايي كه براي اين نوع از درب ها استفاده مي كنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.


?? زماني كه درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد كند.

 

 

حفاظ درب منزل  امنيت را در چه حدي تامين مي كند؟

درب هايي كه بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يك سري استانداردهايي هستند.

كه امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد كرد. دقت داشته باشيد .

كه در اين حالت، امكان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني كه اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه اين نوع دربهاي كاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

كه از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده كنيد.

 

 

نصب حفاظ درب منزل  و نكات آن

در نهايت مي توان گفت كه نصب گارد آهني كاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد.

اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است .

كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينكه حفاظ درب منزل  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ آكاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد

و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آكاردئوني دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني در بازار مشاهده كرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آكاردئوني نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آكاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ درب

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني بايستي به يك سري نكات

و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آكاردئوني

در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

نرده حفاظ چيست؟


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، نرده حفاظ است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ شاخ گوزني يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ


انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده حفاظ را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده حفاظ را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده حفاظ مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده حفاظ بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

ويژگيهاي نرده حفاظ
شما بايد در حين خريد نرده حفاظ به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده حفاظ حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي نرده حفاظ

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ


تراكم در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني


يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده حفاظ معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

براي از اطلاع از قيمت نرده حفاظ روي ديوار با آهن ايرانيان در تماس باشيد.

نرده حفاظ سرنيزه اي

 

نرده حفاظ سرنيزه اي


يكي از انواع نرده حفاظ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده پنجره ساده و نرده ديوار


نرده ديوار و يا حفاظ پنجره هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

منبع: حفاظ آكاردئوني

 

 


برچسب: حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۴۷ توسط:sam موضوع:

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

42cd_w7.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است . و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حاد تر و شديد تر مي­ شود . و لزوم يافتن بهترين برند تشك، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي­ خوابي و راه­هاي افزايش كيفيت خواب، بر روي انواع تشك تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند . و بسته به نوع مشكلات روزمره ي شخص مورد نظر، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند.

در كنار اين راهكارها، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد . كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه ­هاي روزمرگي، در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين برند تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده­ اي براي بهبود كمردردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي­ كنند. يا عده­ اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند  kelebekتنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي ، حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به برند و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سئوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي ­پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده­ آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده ­آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است. ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين برند تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود.

استفاده از مموري فوم دار در لايه ­هاي بالاي تشك بست تركيه مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي­ باشد. يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در تشك هايspring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برندBEST  است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند.

و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي ­توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود. و توليد بهترين برند تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست.

و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده، ازجمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي هاي ظاهري:

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دل فريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر ، بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.

اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين برند تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش ­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي ­توانند به ظاهري ايده­ آل و دل فريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين برند تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي با كيفيتي ساخته مي­ شود. و بسيار پرفروش هستند . اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي­ يابد.

به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود. و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند.

و رشد يافتند .كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند. افزايش كيفيت روزافزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو، و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد. كه تعاريف از بهترين برند تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي :

موضوع ديگري كه مي ­تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين برند تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه­ اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي ­ها و … كه باعث مي­ شود قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد. كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي ­تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است كه مي ­تواند تعريف مشتري را از «بهترين برند تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليدكننده­هاي برندهايي همچون تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه ( BEST وKELEBEK)  بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته­ اند هزينه­ هاي حاشيه­ اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روزافزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه يك تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. پس منطقي به نظر مي رسد كه به خاطر حفظ سلامتي خود از بهترين برند تشك استفاده كنيم. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/

 

.


برچسب: چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۴۱ توسط:sam موضوع:

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

اكثر متخصصين ماساژ درماني براي وسايلي كه در جلسه ماساژ استفاده مي شود به بدن خود اعتماد مي كنند. به طور كلي ، متخصصان ماساژ درماني را با دست ، شست ، انگشتان دست ، ساعد ، آرنج و گاهي پا انجام مي دهند. ممكن است برخي از درمانگران با استفاده از ابزاري از جنس پلاستيك يا چوب براي برنامه هاي خاص ، به زائده هاي خود استراحت دهند. سه ابزار تخصصي ماساژ از مناطق مختلف جهان ممكن است بسياري از افراد تنها با شيوه هاي رايج تر ماساژ درماني آشنا شوند.
اگرچه تنها سبك هاي بدن سازي نيست كه با دستگاه امضاء مشتري را درمان مي كند ، اما سه نوع ماساژ درماني يافت شده در سراسر جهان كه از تجهيزات غيرمعمول استفاده مي كنند عبارتند از: ماساژ بامبو كريول ، ماساژ چاقوي چيني و ماساژ ونيك روسي.

czo2_z3.jpg
ماساژ كرمي بامبو
ماساژ كريول در سواحل جنوبي اقيانوس هند از جزاير موجود در مجمع الجزاير ماسكارين سرچشمه گرفت. ماساژ كريول با دو چوب بامبو توخالي انجام مي شود. يكي كاملاً توخالي و ديگري نيمه پر از غلات است. همراه با موسيقي ريتميك كرئول ، تمرين كننده از اين ميله هاي بامبو براي ضربات زدن روي مشتري به صورت ريتم با سرعت 120 تا 140 ضربه در دقيقه استفاده مي كند. اين ماساژ ويژه بسيار تحريك كننده است و براي كساني كه اضافه وزن يا چاق دارند ، براي كاهش سلوليت و بهبود خستگي روحي و جسمي توصيه مي شود.
ماساژ چاقوي چيني
براساس يك سنت بودائي 2000 ساله ، اكنون ماساژ چاقوي چيني در چين ، تايوان و ژاپن - و برخي از شهرهاي غربي چيني ها - موجود است. ماساژ چاقو طبق نظريه نصف النهار طب سنتي چيني انجام مي شود ، با اين هدف كه چاقوها با پاك كردن احتقان ، انرژي را در كنار نصف النهار شخص تحريك مي كنند. در حين ماساژ چاقو ، مشتري در حالت مستعد قرار دارد يا با يك پارچه نازك كه پشت آن را مي پوشاند ، در حالت نشسته تكيه مي دهد. درمانگر لبه تيز تيغه چاقو را در مسيرهاي پرانرژي پشتي مي كشد
ماساژ چاقوي چيني با استفاده از حركات قطع ، به اندازه ساير اشكال ماساژ آرامش بخش نيست ، اما به دليل داشتن توانايي تسكين دردهاي كمر شناخته شده است. اگرچه چاقوها تيز هستند ، اما پوست در يك ماساژ چاقوي مناسب اجرا نمي شود. در چين و تايوان ، مواد گوشتي ابزار انتخابي هستند. در ژاپن ، درمانگران از شمشير سامورايي استفاده مي كنند.
ماساژ ونيك روسيه
بانياهاي روسي (حمام ها) مؤسساتي هستند كه طبق سنت از آن فراتر رفته و راهي براي رهايي از بيماري محسوب مي شوند. ماساژ باستاني ونيك روسي نيز به عنوان ماساژ پلاتزا (تكنيك ماساژ پلاتزا) شناخته مي شود ، از تكنيكي است كه به صورت داغ بانيا انجام مي شود و گفته مي شود ذهن را آرام مي كند ، پوست را بيدار مي كند و هر روز درد و درد را تسكين مي دهد:
بهبود گردش خون تقويت كننده متابوليسم باعث كاهش رشد پاتوژن ها بر روي پوست مي شود
ونيك معمولاً برگهاي برگ ، معطر ، معطر درخت غان يا درخت بلوط است كه در آب گرم يا گرم خيس شده اند. درمانگر از ونيك به چندين روش استفاده مي كند. آن را روي بدن مي ريزد ، آن را در برابر پوست فشرده مي كند ، آن را به يك طرف ديگر مسواك مي زند ، سيلي مي زند و پوست را شلاق مي زند. علاوه بر اثر جسمي حركات ونيك ، يك پلازا نيز به دليل اثرات آروماتراپي ونيك درماني است. روغنهاي اساسي عصاره توس به عنوان يك ماده منعكس كننده عمل مي كنند - فوق العاده براي احتقان تنفسي ، درد عضلات و مفاصل. روغنهاي اساسي يك گياه بلوط بلوط از پوست روغني برخوردار هستند ، آرامش بخش بوده و به عنوان يك ضد التهاب قوي عمل مي كنند.
بدن سازي فراتر از سبك هاي استاندارد آموزش داده شده در مدرسه ماساژ است - واقعيتي كه هنگام سفر به جهان مشهود است. در حالي كه روشهاي درماني دستي با استفاده از ميله هاي بامبو ، خردكننده گوشت ، شمشير سامورايي و شاخه هاي درخت ممكن است براي كساني كه در نيمكره غربي قرار دارند عجيب به نظر برسند ، اين تكنيك هاي ماساژ با احترام از زمان و سنت هاي درماني است.

منبع : http://varzmancom.parsiblog.com


برچسب: وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۳:۴۷ توسط:sam موضوع: